PracaGrupypl.praca.dyskusjeChwila refleksji nt pracownikow.. › Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
    From: "AKS" <o...@b...zag.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
    Date: Fri, 1 Oct 2004 15:23:33 +0200

    > U mnie znajdziesz zrozumienie :) bo moge opowiedziec kilka lepszych
    > historyjek rekrutacyjnych (nie rekrutuje ani nie zatrudniam, ale mam staly
    > kontakt z tymi, ktorzy to robia).
    > Ale opisana przez Ciebie historia wydaje sie byc dosc skrajna i dlatego
    > chetnie bym poznala szczegoly, tzn. jakie to bylo stanowisko itd.

    Handlowiec, umowa - pelny etat. Zadna akwiazycja i bieganie po ulicy.
    Wiem, ze stanowisko "malo"popularne, ale jesli ktos nie chce
    takiej pracy - nie wysyla dokumentow i nie potwierdza checi wspolpracy..
    Szkoda czasu - kandydatow i firmy..

    > Jest tez mozliwe, ze po umowieniu sie na rozmowe kandydaci zaczeli
    > wypytywac o firme, tak jak to sie dzieje czesto tu na pl.praca.dyskusje
    > i opinie, ktore uslyszeli, odstraszyly ich i zrezygnowali. Czy
    > dopuszczasz taka mozliwosc?
    Nie, ta firma nie byla nigdy tu opisywana a sledze te grupe od dawna.
    Sama pracuje tu ponad cztery lata i co jak co, ale warunki pracy i placy
    sa ok, inaczej bym tu nie siedziala :)

    Dzieki, poogladam.

    --
    Pozdrowienia,