PracaGrupypl.praca.dyskusje › CZY KTOŚ COŚ WIE O WYBUCHU REAKTORA????

  • 1. Data: 2002-05-30 11:08:22
    Temat: CZY KTOŚ COŚ WIE O WYBUCHU REAKTORA????
    Od: "KasiaM" <k...@p...onet.pl>

    Podobno wybuchł reaaktor jądrowy , gdzieś na terenie Czech. Będąc dziś w
    przychodni pielęgniarka powiedziała mi żeby zaopatrzeyć się w jod. Poszłam
    do apteki i co się okazało? Nie ma jodu, już jest wykupiony. Cholera co się
    dzieje?? Dlaczego nikt o tym nei mówi? Czy to wogóle jest prawda???

  • 2. Data: 2002-05-31 12:05:27
    Temat: Re: CZY KTOŚ COŚ WIE O WYBUCHU REAKTORA????
    Od: "Yattaman" <y...@s...pl>

    Użytkownik "KasiaM" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    co się
    > dzieje?? Dlaczego nikt o tym nei mówi? Czy to wogóle jest prawda???

    Jakkolwiek nic nie wiem, ale wziąłem swój dozymetr, wyszedłem na balkon,
    pomiar wykazał, że tło jest nawet mniejsze, niż zwykle (10-20-25 uR/h) i
    waha się od 4 do 14 uR/h. Zatem nie ma powodu do niepokoju.
    EOT, bo OT...

    --
    Y.

  • 3. Data: 2002-05-31 19:40:24
    Od: Michal Wronka <w...@d...pl>

    > Jakkolwiek nic nie wiem, ale wziąłem swój dozymetr, wyszedłem na balkon,
    > pomiar wykazał, że tło jest nawet mniejsze, niż zwykle (10-20-25 uR/h) i
    > waha się od 4 do 14 uR/h. Zatem nie ma powodu do niepokoju.

    Ale jaja powaznie masz dozymetr w domu ??? A ja myslalem ze moj alkomat
    to szczyt
    ekscentryzmu : )

    --
    Michal Wronka

    --+
    Dyckerhoff Beton Polska
    50-304 Wroclaw ul. Rychtalska 20
    --+

    Tel. +48 71 3473752, Kom. +48 605 221083
    VIDEO-ISDN: +48 71 3224099, VIDEO-IP: 62.89.68.84
    email: w...@d...pl

  • 4. Data: 2002-05-31 20:32:12
    Od: "Yattaman" <y...@s...pl>

    Użytkownik "Michal Wronka" <w...@d...pl>
    napisał w wiadomości news:3CF7D1A8.43C059D3@dyckerhoff.pl...

    > Ale jaja powaznie masz dozymetr w domu ??? A ja myslalem ze moj
    alkomat
    > to szczyt
    > ekscentryzmu : )

    Nie inaczej !
    Ale jest to proste urządzonko, oparte na liczniku Geigera, zasilane
    jedną bateria 9V.
    Zostało kupione po prostu - od Ruskich na bazarze, jednakże zostalo
    zweryfikowane z materiałem radioaktywnym - jest OK.
    Wielkość... hm... mniej wiecej, jak dwa, nawet moze półtora, pudełka od
    papierosów, postawione pionowo jedno na drugim.
    Napisane ma "Dozimietr bytowoj Bella", wyprodukowane przez Zawod Impuls.
    Mmm... on już ma 11 lat ;-))

    --
    Y.

  • 5. Data: 2002-06-01 16:35:18
    Temat: Re: Re: CZY KTOŚ COŚ WIE O WYBUCHU REAKTORA????
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Fri, 31 May 2002 22:32:12 +0200, "Yattaman" <y...@s...pl>
    wrote:

    [ciach...]
> [...]
    >papierosów, postawione pionowo jedno na drugim.
    >Napisane ma "Dozimietr bytowoj Bella", wyprodukowane przez Zawod Impuls.
    Hmm wiem ze to OT ale licznik G. to prosta lampa elektronowa + licznik
    nic specjalnego o ile pamietam dobrze budowe w swej siodmej macce
    (mialo dupnac w czechach a ja ze slonska) :)))

    Pzdr
    Limfo

  • 6. Data: 2002-06-01 22:51:14
    Od: "ADMIN" <a...@T...PL>

    --
    AndBer
    http://www.the.pl

    --
    Lampy używane są do naświetlania takich chorych mózgów jak Twój.
    AndBer