PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2SI vs ComputerLand

  • 1. Data: 2002-05-29 21:18:16
    Temat: 2SI vs ComputerLand
    Od: "p_s" <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    witam,

    byl juz prokom byl solidex teraz czas na 2SI i CL
    wszelkie opinie, takze nt plac, mile widziane;
    i jak sie przedstawiaja place w tej samej firmie a w roznych oddzialach np
    Poznan a Warszawa? czy sa roznice czy ich nie ma?

    pozdrawiam
    p_s

  • 2. Data: 2002-05-31 08:52:24
    Temat: Re: 2SI vs ComputerLand
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

> [...]
    > i jak sie przedstawiaja place w tej samej firmie a w roznych oddzialach np
    > Poznan a Warszawa? czy sa roznice czy ich nie ma?

    Cos cisza na laczach :)). Temat tabu?
    Powiem jak to w 2Si wygladalo. Roznice finansowe pomiedzy regionami spore.
    Praca ze fantastycznymi specjalistami. Prezes wizjoner (co ma plusy dodatnie
    ujemne :). Generalnie milo wspominam.

  • 3. Data: 2002-05-31 10:33:06
    Od: "Snafu" <s...@g...pl>

> [...]
    > Powiem jak to w 2Si wygladalo. Roznice finansowe pomiedzy regionami
    > spore. Praca ze fantastycznymi specjalistami. Prezes wizjoner (co ma

    a w jakim miescie ?
    Snafu

  • 4. Data: 2002-05-31 10:51:21
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > a w jakim miescie ?

    w centrali

  • 5. Data: 2002-05-31 18:28:01
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    Na slasku bida (2SI)

    Pzdr
    Limfo

  • 6. Data: 2002-06-03 09:41:51
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Limfo" <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> wrote in message

    > Na slasku bida (2SI)

    To ja z innej beczki - bylem tam na szkoleniu. Facet wiedzial co i o czym
    mowi, wiec mysle, ze kolo mialby szanse pracowac z fachurami, co zawsze sie
    oplaca - mowie o Wawie.

  • 7. Data: 2002-06-03 18:00:49
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Mon, 3 Jun 2002 11:41:51 +0200, "clockworkoi"
    <c...@p...onet.pl> wrote:

    [ciach...]
    >To ja z innej beczki - bylem tam na szkoleniu. Facet wiedzial co i o czym
    >mowi, wiec mysle, ze kolo mialby szanse pracowac z fachurami, co zawsze sie
    >oplaca - mowie o Wawie.
    Tez mam zawsze takie wrazenia jak ktos omawia temat mi nieznany a po
    roku... eeeech lepiej nie wspominac. Zreszta moja bida to odnosnie
    warunkow placowych. Zreszta atmosfera tez niespecjalna.

    Pzdr
    Limfo

  • 8. Data: 2002-06-04 07:35:58
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    > On Mon, 3 Jun 2002 11:41:51 +0200, "clockworkoi"
    > <c...@p...onet.pl> wrote:

    <cut>
    Tez mam zawsze takie wrazenia jak ktos omawia temat mi nieznany a po
    > roku... eeeech lepiej nie wspominac.

    A to jest norma, kiedy sam stajesz sie specem z danej dziedziny wszystko sie
    zmienia:)

    >Zreszta moja bida to odnosnie
    > warunkow placowych. Zreszta atmosfera tez niespecjalna.

    A jakie sa te warunki, tak z ciekawosci?
    pozdr
    /p

  • 9. Data: 2002-06-04 13:29:59
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > A jakie sa te warunki, tak z ciekawosci?
    > pozdr
    > /p

    Warunki jak kolega wspomnial sa niespecjalne :)
    Generalnie jednak zalezy gdzie, od kiepsciuchnych w serwisie, do
    calkiem przyzwoitych w dzialach technicznych. Generalnie
    zasada taka jak wszedzie, im wiecej wywalczysz tym wiecej dostaniesz.

    Pozdr.

  • 10. Data: 2002-06-04 18:06:46
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Tue, 4 Jun 2002 09:35:58 +0200, "clockworkoi"
    <c...@p...onet.pl> wrote:

    [ciach...]
    >A jakie sa te warunki, tak z ciekawosci?
    Toksyczne (niezdrowe itp itd)

    Pzdr
    Limfo