PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV ze zdjęciem czy bez

  • 31. Data: 2005-08-11 16:22:29
    Temat: Re: CV ze zdjęciem czy bez
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 11 Aug 2005 16:19:19 +0200, januszek <j...@p...irc.pl>
    wrote:

    >Moim zdaniem to wina stosowania starych technicznie rozwiazan. Od kiedy
    >zainwestowalem w czajnik elektryczny problem spalonych czajnikow
    >przestal mnie dotykac ;P
    Ja uwazam ze to nie jest wina sprzetu! Raczej nalezy pomyslec nad
    instalacja nowego softu. Np. "Narzeczona" albo "Zona" ;)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 32. Data: 2005-08-11 17:04:31
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <d...@4...com>
    WAM napisał(a):

    > Ja uwazam ze to nie jest wina sprzetu! Raczej nalezy pomyslec nad
    > instalacja nowego softu. Np. "Narzeczona" albo "Zona" ;)

    Ale potem są problemy z apgrejdami. Lepiej IMHO wesje 30 dniowe. ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 33. Data: 2005-08-11 17:37:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Paweł 'Styx' Chuchmała napisał(a):

    > Ale potem są problemy z apgrejdami. Lepiej IMHO wesje 30 dniowe. ;)

    Trial? A może Shareware? Hyhy, albo Open Source ;PPP

    j.

  • 34. Data: 2005-08-18 19:42:05
    Od: sir_kat <s...@n...ds.u.edu.pl>

    iguana napisał:

    > przyszlo mi szukać pracy i tak się zastanawiam czy jeśli nie jest to
    > zaznaczone mam wysyać CV ze zdjęciem czy bez?
    > jakie panują obyczaje?

    Oczywiście, że ze zdjęciem
    --
    Pozdrawiam!
    Krzysiek

  • 35. Data: 2005-08-18 20:36:11
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2005 21:42:05 +0200, sir_kat <s...@n...ds.u.edu.pl>
    wklepał(-a):

    >Oczywiście, że ze zdjęciem

    Wcale nie oczywiście. Nigdy nie wstawiałem zdjęcia do CV, bo nie widzę takiej
    potrzeby.

  • 36. Data: 2005-08-19 15:54:54
    Od: "Joanna" <l...@a...net>

    przyjmuję CV i pierwsze na co zwracam mimowolnie uwagę to zdjęcie. Słyszałeś
    o pierwszym wrażeniu?

  • 37. Data: 2005-08-19 16:56:01
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Aug 2005 17:54:54 +0200, "Joanna" <l...@a...net>
    wklepał(-a):

    >przyjmuję CV i pierwsze na co zwracam mimowolnie uwagę to zdjęcie. Słyszałeś
    >o pierwszym wrażeniu?

    Słyszałem. Ale jak dla mnie to jest niemerytoryczna ocena. Kandydat nie ma robić
    wrażenia wyglądem, tylko umiejętnościami (abstrahując od zawodów, gdzie liczy
    się tylko wygląd).

    P.S.
    Odpowiadamy pod cytatem i tniemy sygnaturki.

  • 38. Data: 2005-08-19 16:56:58
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Joanna wrote:

    > przyjmuję CV i pierwsze na co zwracam mimowolnie uwagę to
    > zdjęcie. Słyszałeś o pierwszym wrażeniu?

    No chyba, ze szukasz kandydata na meza lub kochanka ... :-)))

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.

  • 39. Data: 2005-08-19 17:26:10
    Od: "Joanna" <l...@a...net>

    Jasne, masz rację. Tylko mnie nie chodzi o sugerowanie sie urodą kandydata,
    choć wygląd nie jest bez znaczenia na niektórych stanowiskach czy tego
    chcemy czy nie. Wygląd - nie uroda.
    Starając sie o pracę przedstawiasz swoje najlepsze strony, czyż nie? Chcesz
    spowodować by tonący w stosie kilkudziesieciu CV osobnik zwrócił uwage
    wlaśnie na ciebie, czyż nie? Dlaczego więc nie zrobić sobie świetnego
    zdjecia skoro może ono przykuć uwagę znudzonego personalnego, dyrektora,
    asystenta? Podaj mi choć jeden powód dla którego nie ma to sensu. To nie ty
    wybierasz - ty jesteś wybierany. Popatrz na bilbordy kandydatów na
    prezydenta...ta podniesiona brew... ten szeroki uśmiech dobrotliwego dziadka
    i ojca rodziny...Coś w tym jest, nie sądzisz?

  • 40. Data: 2005-08-19 17:30:51
    Od: "Joanna" <l...@a...net>

    wow, dobry jesteś, ten dowcip... Długo juz szukasz pracy? Może nie chwal
    sie tak ostrym dowcipem, juz zdjecie bedzie z dwojga złego lepsze :-)))

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    wiadomości news:de530n$j1j$4@atlantis.news.tpi.pl...