PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV ze zdjęciem czy bez › Re: CV ze zdjęciem czy bez
    From: "Joanna" <l...@a...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV ze zdjęciem czy bez
    Date: Fri, 19 Aug 2005 19:26:10 +0200

    Jasne, masz rację. Tylko mnie nie chodzi o sugerowanie sie urodą kandydata,
    choć wygląd nie jest bez znaczenia na niektórych stanowiskach czy tego
    chcemy czy nie. Wygląd - nie uroda.
    Starając sie o pracę przedstawiasz swoje najlepsze strony, czyż nie? Chcesz
    spowodować by tonący w stosie kilkudziesieciu CV osobnik zwrócił uwage
    wlaśnie na ciebie, czyż nie? Dlaczego więc nie zrobić sobie świetnego
    zdjecia skoro może ono przykuć uwagę znudzonego personalnego, dyrektora,
    asystenta? Podaj mi choć jeden powód dla którego nie ma to sensu. To nie ty
    wybierasz - ty jesteś wybierany. Popatrz na bilbordy kandydatów na
    prezydenta...ta podniesiona brew... ten szeroki uśmiech dobrotliwego dziadka
    i ojca rodziny...Coś w tym jest, nie sądzisz?

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Fri, 19 Aug 2005 17:54:54 +0200, "Joanna" <l...@a...net>
    > wklepał(-a):

    Słyszałeś