PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV w formie prezentacji? Czy to skuteczne? › Re: CV w formie prezentacji? Czy to skuteczne?
  • Data: 2009-11-02 21:48:44
    Temat: Re: CV w formie prezentacji? Czy to skuteczne?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 2 Nov 2009 12:55:18 +0000 (UTC), Jacek Kotowski napisał(a):

    > Z góry dziękuję za wszelkie uwagi, zarówno ogólne co do stosowania
    > aplikacji multimedialnych jak i szczegółowe dotyczące tej konkretnej.

    Wyobraź sobie, że chcesz dajmy zamówić obiad w restauracji. I że
    restaurator podszedł do tematu kreatywnie i zamiast klasycznego menu z
    listą dań i składem zaserwował Ci setkę prezentacji każdego dania.
    Myślę, że po pierwszych 3-4 będziesz miał dość i zapragniesz czym prędzej
    menu klasycznego.

    Tak samo działa to w rekrutacji. Pracodawca otrzymuje często dziesiątki, a
    nawet setki ofert, one są na początku przeglądane raczej pobieżnie, wg
    podstawowych kryteriów. Nie bez powodu standardowe CV powinno mieścić się
    na jednej kartce A4! Prezentacja, jak świetna by nie była, odpadnie często
    w przedbiegach, bo mało komu będzie się chciało poświęcić na jej obejrzenie
    dodatkowy czas.

    Jeśli jesteś twórcą w jakimś rozumieniu i chcesz się czymś pochwalić możesz
    zrobić portfolio np. w postaci prezentacji i zlinkować je w CV - wtedy na
    dalszym etapie rekrutacji ktoś pewnie do niego zajrzy.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net