PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV w formie prezentacji? Czy to skuteczne? › Re: CV w formie prezentacji? Czy to skuteczne?
  • Data: 2009-11-03 15:02:31
    Temat: Re: CV w formie prezentacji? Czy to skuteczne?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 3 Nov 2009 14:31:59 +0100, Zagiel napisał(a):

    > Tym już nie można się interesować, teraz żeby być na czasie to
    > koniecznie trzeba wpisać:
    > XIX wieczna poezja birmańska, kolekcjonowanie motyli madagaskarskich czy
    > muzyka Inków

    Ach, przesadzasz znów w drugą stronę ;)
    Oczywiście można mieć zainteresowania zupełnie proste, jak i bardzo
    oryginalne, ale ta sztampa "książki, muzyka, filmy" jest treścią równie
    mało wartościową jak "Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do
    wyników".
    Jeśli interesuje mnie faktycznie literatura, albo kino, to pewnie mam
    jakieś ulubione gatunki, albo autorów, co pozwoli mi sformułować bardziej
    szczegółowo np. "Kino francuskie", albo "literatura faktu".

    Zresztą i tak wszystko wychodzi potem w klasycznym pytaniu "A co Pan/Pani
    ostatnio przeczytał(-a)?" :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net