eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV w formie prezentacji? Czy to skuteczne? › Re: CV w formie prezentacji? Czy to skuteczne?
  • Data: 2009-11-03 14:40:37
    Temat: Re: CV w formie prezentacji? Czy to skuteczne?
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2 Lis, 13:55, "Jacek Kotowski" <b...@g...pl> wrote:

    > 1. Czy sama prezentacja jest OK? Czy ma jakieś niedomagania, ktore
    > rzucają się w oczy zarówno specjalistom ds HR jak i ogolnie,
    > odbiorcom prezentacji.

    Owszem, ma spore niedomaganie. Jedyne co widzę:

    "Something seems to be broken here, and tells us APP_ERROR. prezi.com/
    support might help."

    Pomijając już inne względy, trzeba pamiętać by CV było czytelne dla
    potencjalnych odbiorców. Tak więc warunek najważniejszy: uniwersalny
    format. W praktyce oznacza to PDF albo _dobrze zrobiony_ HTML+CSS, ale
    ten drugi w zasadzie ma sens tylko przy CV umieszczanych w sieci.

    Wszystko inne grozi skierowaniem naszej prezentacji od razu do kosza.
    Podejrzewam, że tradycja wysyłania dokumentów w .doc wyewoluowała dziś
    do .docx, co przyprawia o zajady ze śmiechu rekruterów używających np.
    Ubuntu. Podobnie zresztą, jak .odt rekruterów dysponujących tylko MS
    Office.

    Oczywiście czasem można dobrze zagrać i np. będąc grafikiem Flashowym
    wysłać efektowną CV-flaszkę do firmy działającej w tej branży. Tylko
    wtedy trzeba to zrobić *naprawdę dobrze*.

    --
    mihau

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1