PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV w formie prezentacji? Czy to skuteczne? › Re: CV w formie prezentacji? Czy to skuteczne?
    From: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV w formie prezentacji? Czy to skuteczne?
    Date: Mon, 2 Nov 2009 16:17:04 +0100

    Órzytkownik "Jacek Kotowski" napisał:
    > 1. Czy sama prezentacja jest OK? Czy ma jakieś niedomagania, ktore
    > rzucają się w oczy zarówno specjalistom ds HR jak i ogolnie,
    > odbiorcom prezentacji.

    nawet nie oglądałęm, bo to kompletnie znaczenia nie ma, dlaczego ... czytaj
    niżej

    > 2. jak ją dołączać i informować o niej rekruterów?

    u nas pracodawcy a zwłaszcza firmy rekrutujące to patentowane głąby, dlatego
    cokolwiek niestandardowego sprawia im nimiłosierne problemy, wiec daruj
    sobie te prezentacje, nawet jak by byłe nie wiem jak dobra to mało jaki HR
    będzie w stanie ją obejrzeć, nawet jak mu instrukcję krok po kroku
    napiszesz, takie realia,
    więc z przykrością muszę ostudzić pańskie zapenty tfurcze, to nie ma sensu,
    CV wtłącznie w formie tekstowej (*.txy, *.pdf) a z samego cv usoń wszelkie
    zbędne informacje typu: dane osobowe i zainteresowania bo nigdy nie wiadomo
    kto będzie czytał twoje cv, otwieraj notatnik i przepisuj, powodzenia!:O)