PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Date: Mon, 16 Aug 2010 17:36:13 +0200
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    O ile cv jednostronnicowe jest do zrobienia, bo mozna powycinac wszystko
    oprocz danych kontaktowych z dopiskiem "Umiem duzo, a jeszcze wiecej chce
    sie nauczyc. Reszta na rozmowie. Nie odpowiadam na kretynskie pytania - to
    Panstwo podajecie wysokosc zarobkow, bo wrozem nie jestem.", o tyle dziwia
    mnie wymagania dot. wysylania cv ze zdjeciem. Ok. na stanowiska
    recepcjonisty, przedstawiciela, wdrozeniowca etc w pewnym sensie
    stanowiska reprezentatywne, gdzie ma sie kontakt z klientami, to jeszcze
    jestem w stanie zrozumiec, ale np. na stanowisko "miejscowe", gdzie
    wyjazdow poza zaklad nie ma?! Kto to ogolnie wymyslil i po co? Kadrowa,
    ktora szuka przystojnego kochanka?