PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-08-16 20:00:23
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i4c22a$psu$1@inews.gazeta.pl Jacek Kotowski
    <b...@g...pl> pisze:

    > Ja umieszczałbym fotkę z jednego względu:
    > - jak już wybrało się tych 10 do drugiej tury, to jak przypomnieć który
    > to był, który wspomniał akurat to ciekawe rozwiązanie... a ten poznaję
    > go na zdjęciu...
    Tylko ja zupełnie nie o tym. Jeśli kandydat chce, to może załączyć fotki
    swoją, swojej rodziny, życiorys od pierwszego ząbkowania, ulubioną pozycję w
    łóżku i w ogóle co mu się tam spodoba. Zakazu nie ma.
    Ale potencjalny pracodawca nie ma prawa _wymagać_ tego.
    Przecież podałem konkretny zapis kodeksowy.

    > http://jacekkotowski.blogspot.com/2010/08/jak-zmiesc
    ic-w-cv-12-lat-doswiadczenia.html
    Bardzo ładnie, jest taki szczery i tak się zwierza nieznanym osobom (nawet z
    prywatnych zainteresowań).
    Zaraz widać, że natura petenta.
    Ale dlaczego nigdzie nie napiszesz jasno tego, co ja wyżej?
    BTW - błędy dotyczące składu w tym twoim "wzorcu" CV są nadal, ale na tyle
    drobne, że nie będę się czepiał upierdliwie.
    I tak się żaden gówniany rekruter pewnie nie połapie. ;)

    --
    Jotte