PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-08-16 17:08:09
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 16 Aug 2010 15:02:51 +0200, Maciej Ślużyński napisał(a):

    > Jeśli rekruter z firmy nie jest w stanie przeczytać dwóch stron CV, żeby
    > dowiedzieć się czegoś o kandydacie, to kandydat raczej nie powinien być
    > zainteresowany współpracą z taką firmą...

    Miałem okazję sam prowadzić rekrutację i przy liczbie ofert >100 tzw.
    "pierwsze czytanie" nie może trwać długo. Nie odrzucałem kilkustronnicowych
    CV, ale faktem jest że nie pomagały w ocenie kandydata.

    Do tego jeszcze jak ktoś naprawdę ma się czym pochwalić - niech będzie że 2
    strony wykorzysta, ale najwięcej stron (raz było bodaj i 5!) to mięli
    kandydaci, którzy nic ciekawego nie mieli do zaoferowania (albo nie
    potrafili tego w CV pokazać).
    W zdecydowanej większości przypadków, jak CV miało więcej niż 1 stronę, to
    było spowodowane użyciem czcionek dla niedowidzących, albo opisywaniem
    każdego szczegółu swojego życia zawodowego (a czasem i osobistego).

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net