PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-08-16 13:11:28
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Ślużyński pisze:
    > Użytkownik "Jacek Kotowski" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To ja pozwolę sobie skomentować. Według mnie sprawa ilości stron CV jest
    > nieistotna ;-)
    >
    > Jeśli rekruter z firmy nie jest w stanie przeczytać dwóch stron CV, żeby
    > dowiedzieć się czegoś o kandydacie, to kandydat raczej nie powinien być
    > zainteresowany współpracą z taką firmą...

    Jasne, można obrazić się na cały świat, że nikt nie chce czytać
    czyichś kilkustronicowych CV. Tyle że nic to nie da. Jak przychodzi
    200CV, to nie ma tak, że tylko jedna osoba jest idealna, jest ich wiele,
    i w tym, że ktoś upraszcza sobie sprawę, dokonując wstępnego wyboru
    tylko z 1-stronicowych CV nie ma nic dziwnego ani nagannego.

    > Poza tym - idzie to wszystko nieco w kierunku, ktorego nie mogę
    > zaakceptować, czyli język mówiony rodem z SMS-ów i piktogramy na
    > billboardach i tablicach reklamowych, żeby się ludzie nie męczyli
    > czytaniem...

    Po co upraszczać, jak można zagmatwać napisem, bo ktoś ma kompleks
    wyższości liter nad obrazkami ;)
    http://1.1.1.3/bmi/img.trojmiasto.pl/zdj/fotki/23900
    /z23939.jpg

    --