eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na 1 czy 2 strony? › Re: CV na 1 czy 2 strony?
  • Data: 2010-09-13 17:48:04
    Temat: Re: CV na 1 czy 2 strony?
    Od: Irving Washintgton <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Szanowni Dyskutanci, zastanówcie się - jak na jednej stronie można
    zmieścić nagłówek dokumentu, zdjęcie, dane kontaktowe, informacje o
    wykształceniu, znajomości języku i doświadczeniu zawodowym? Możliwe
    chyba tylko w przypadku osoby, która nigdy nie pracowała.

    Aktualnie prowadzę 12 rekrutacji (nie, nie jestem rekruterem, choć
    byłem nim dawniej; po prostu szukam ludzi do kilku projektów). Nie
    wyobrażam sobie, bym zatrudnił człowieka na stanowisko menedżerskie
    lub co najmniej średniej klasy specjalisty, który swoje doświadczenie
    potrafi zmieścić na 1 stronie papieru.

    Dlatego, moim zdaniem prawidłowa odpowiedź brzmi: tyle dokładnie
    stron, ile potrzeba, by zwięźle i kompleksowo opisać swoje
    doświadczenie, dokumentując, iż jest ono adekwatne do wymogów oferty
    pracy.

    Dla przykładu: moje CV liczy standardowo 3 strony. W porywach sięga 4.
    Standardowym dodatkiem do CV jest spis zrealizowanych przeze mnie
    projektów. Aktualnie lista ta zawiera 7 stron.

    Na niedomiar pracy nie narzekam, choć wysyłając CV, wysyłam tak
    naprawdę kilkunastostronicową broszurę.

    Ale co tam - wolę, by ktoś się zmęczył, czytając moje papiery i
    zatrudnił albo nie zatrudniał, jeśli objętość zgromadzonego przeze
    mnie doświadczenia, jakie mogę dać firmie przewyższa jego zdolności
    czytania.

    Pozdrawiam
    Maciek

    P.S. Parę lat tu nie zaglądałem, lecz problemy, jak widzę wciąż
    aktualne :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1