PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na 1 czy 2 strony? › Re: CV na 1 czy 2 strony?
  • Data: 2010-09-13 18:43:19
    Temat: Re: CV na 1 czy 2 strony?
    Od: Irving Washington <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.09.2010 20:39, entroper wrote:
    > I to właśnie daje 1. Założę się, że w Twoim przypadku również by tyle
    > wyszło, jeśli rzeczywiście byłoby "zwięźle i kompleksowo".
    Jeśli zwięźle i kompleksowo oznacza tylko wypisanie obowiązków, to moje
    CV mieści się w czterech słowach:
    - rekrutowałem
    - sprzedawałem
    - szkolę
    - zarządzam.

    Diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach: kogo? dlaczego? z kim? po co? w
    jaki sposób? z jakim skutkiem? etc.

    > A standardowo
    > dodawana lista projektów średnio się ma do jakiejkolwiek zwięzłości. Ale
    > może w pewnych zawodach preferują beletrystykę?
    Faktycznie, w pewnych zawodach lista referencyjna jest równie ważna, co CV.

    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie!
    A.T. Tappman, Kapelan Armii Stanów Zjednoczonych