PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na 1 czy 2 strony? › Re: CV na 1 czy 2 strony?
  • Data: 2010-09-13 19:16:35
    Temat: Re: CV na 1 czy 2 strony?
    Od: Irving Washington <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.09.2010 21:13, entroper wrote:
    > Użytkownik "Irving Washington"<m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A może druga strona chce coś osiągnąć m.in. za pomocą procedur, które
    > narzuca?
    Parę tęgich głów ze Stanów, które odniosły całkiem niemały sukces,
    nauczyło mnie, bardzo prostego tricku - aby osiągać cele, to trzeba
    pogodzić dwie pozorne sprzeczności - upodobnić się do innych i
    jednocześnie nieco od nich wyróżnić.

    Co robi większość kandydatów? Wysyła CV. Więc Ty też wysyłasz
    (upodabniasz się) i natychmiast dzwonisz umówić na spotkanie (wyróżniasz).

    Albo przesyłasz CV i dodajesz coś jeszcze.

    Jakby nie patrzeć - CV stworzone przez autora wątku inicjującego
    dyskusję, także jest próbą upodobnienia się i zarazem odróżnienia od innych.

    I to działa. Nie zawsze, ale statystycznie przynosi lepsze efekty.
    Przynajmniej u mnie.

    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie!
    A.T. Tappman, Kapelan Armii Stanów Zjednoczonych