PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie] › Re: CV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie]
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie]
    Date: Sat, 1 Jan 2005 14:22:13 +0100

    Użytkownik "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:cr66sl$aqg$1@news.dialog.net.pl...

    > A czym zmotywowany jest właściciel? Kasą i tym, że to dorobek jego
    > życia.

    Kasa owszem, ale w przypadku "dorobku zycia" wchodzi silny element
    emocjonalny, nie zwiazany juz tak scisle z kasa. Duma z produktu,
    zaangazowanie w branze itd.

    > No więc jego firma *nie jest* dorobkiem życia pracownika
    > i nie można od niego oczekiwać pasji.

    Czesto temat jest taki, ze moze to byc pasjonujace i dla wielu ludzi jest.
    Mnie np. szczerze pasjonuje to, co robie. (Szefostwo nie czyta tej grupy,
    wiec bez zarzutow o lizusowstwo prosze.)

    > Z resztą z tej pasji może niewiele wynikać. Ktoś może się pasjonować,
    > ale będzie po prostu kiepski. Chyba, że chodzi o to, że taki człowiek
    > będzie chętnie wyrabiał bezpłatne nadgodziny?

    Oczywiscie pasja to nie wszystko, ale kompetencje przegrywaja w zetknieciu z
    kompetencjami polaczonymi z pasja. Nie chodzi o nadgodziny, ale o
    zaangazowanie w ramach normalnych godzin. Poza pracami "fabrycznymi",
    prostymi i nieskomplikowanymi, zaangazowanie pracownika w tresc pracy moze
    bardzo wplywac na efekty, a roznica miedzy poprawnym odwaleniem roboty tak,
    zeby sie nikt nie przyczepil a osobistym zaangazowaniem w uczynienie wyniku
    jak najlepszym bywa waznym czynnikiem powodzenia firmy.

    Za sama pasje sie nie przyjmuje. Widac to dobrze w branzy reklamowej. Dla
    wielu mlodych to "swiat marzen", artyzm, kreatywnosc etc. i agencje
    reklamowe dostaja mase CV od mlodych z taka pasja, ze az z LM paruje. Ale
    nie slyszalam o kims, kto bylby przyjety za sama pasje.

    > Czy ta osoba lubi dzieci czy nie, może napisać takie słodkie kłamstewko
    > w swoim LM. Wystarczy, że ma talent literacki.

    To wolalabym nianie z dodatkowo talentem literackim :D

    > Poza tym pracowanie dla pieniędzy nie wyklucza miłego wspólnego
    > spędzania czasu.
    > Na piśmie oceniałbym kwalifikacje. A z wybranymi osobami bym
    > porozmawiał.

    Ciekawe, jakbys dostal 200 aplikacji, z ktorych kompetencje w, powiedzmy, 50
    przypadkach bylyby niemal identyczne i w pelni Cie zadowalajace -
    przeprowadzilbys 50 rozmow?

    I.