PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV i LM do oceny › Re: CV i LM do oceny
  • Data: 2006-10-25 14:09:42
    Temat: Re: CV i LM do oceny
    Od: "Any User" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > List motywacyjny to ogólnie chora idea.
    > Niemniej mógłbyś napisać tam coś od siebie, a nie skopiować CV.

    Tych dokumentów jeszcze nie czytałem, ale absolutnie nie uważam listu
    motywacyjnego za chorą ideę. Pomysł listem jest bardzo dobry. CV służy do
    twardego przedstawienia informacji o kandydacie podczas, gdy rolą listu jest
    pokazać poziom jego kreatywności słowotwórczej, która z reguły przekłada się
    na kreatywność na wielu innych polach.