PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV i LM do oceny › Re: CV i LM do oceny
  • Data: 2006-10-28 23:50:38
    Temat: Re: CV i LM do oceny
    Od: BadBB <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz napisał(a):
    > Witam!
    >
    > Wysyłam od pewnego czasu aplikacje na różne oferty i żadnej odpowiedzi. Już się
    > zastanawiam, może te maile nie dochodzą, albo co. Poniżej są moje CV i list
    > motywacyjny:
    > http://akson.sgh.waw.pl/~lf28370/cv.pdf
    > http://akson.sgh.waw.pl/~lf28370/lm.pdf
    >
    > Z góry dziękuję za odpowiedź, bo już naprawdę nie wiem, co robić.
    >
    > Łukasz

    dodaj fotke - troche barwy przykuwa uwage
    ja sam dodalem tez kolorkow ogolnie, zeby bylo rzucajace sie w oczy.
    Tresc jest ok, chociaz troche ubogo.
    Napisalbym czym sie zajmowales na praktykach.
    W zainteresowaniach wymienia sie hobby niezwiazane z zawodem. Najlepiej
    jakies nietypowe (sport, muzyka - to brzmi tandetnie) - tylko nie
    sciemniaj, bo sie okaze, ze ktos bedzie chcial z Toba pogadac o tym na
    rozmowie kwalifikacyjnej.

    Swoja droga usunales swoje nazwizko, zeby na forum pozostac anonimowym,
    ale w adresie mailowym ono pozostalo :)