PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV i LM do oceny › Re: CV i LM do oceny
  • Data: 2006-10-25 14:25:11
    Temat: Re: CV i LM do oceny
    Od: "Włodi" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Łukasz" <c...@o...pl> wrote in message
    news:0fac.000000c3.453f6589@newsgate.onet.pl...
    > Witam!
    >
    > Wysyłam od pewnego czasu aplikacje na różne oferty i żadnej odpowiedzi.
    > Już się
    > zastanawiam, może te maile nie dochodzą, albo co. Poniżej są moje CV i
    > list
    > motywacyjny:
    > http://akson.sgh.waw.pl/~lf28370/cv.pdf

    Trochę ubogo wygląda. Radziłbym rozwinąć to co na tych praktykach robiłeś,
    twoje obowiązki itp. Przyczepić się mogę jeszcze go tego hasła : Komputer.
    Nazwij to jakoś inaczej i pogrupuj co nieco te różne umiejętności. Jeśli
    robiłeś jakieś kursy albo szkolenia (językowe np) też wspomnij o tym.

    > http://akson.sgh.waw.pl/~lf28370/lm.pdf

    Nie jest zły, ale nieco za krótki (moim zdaniem) Dodaj c nieco więcej od
    siebie, odnieś się do tego czego nauczyłeś się na praktykach i podaj jakieś
    przykłady na te "umiejętności miękkie" czy cechy osobowe jakimi sie
    chwalisz.

    Powodzenia w szukaniu pracy.

    --
    Włodi o...@p...wp.pl