PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV i LM do oceny

  • 1. Data: 2006-10-25 13:24:26
    Temat: CV i LM do oceny
    Od: "Łukasz" <c...@o...pl>

    Witam!

    Wysyłam od pewnego czasu aplikacje na różne oferty i żadnej odpowiedzi. Już się
    zastanawiam, może te maile nie dochodzą, albo co. Poniżej są moje CV i list
    motywacyjny:
    http://akson.sgh.waw.pl/~lf28370/cv.pdf
    http://akson.sgh.waw.pl/~lf28370/lm.pdf

    Z góry dziękuję za odpowiedź, bo już naprawdę nie wiem, co robić.

    Łukasz

  • 2. Data: 2006-10-25 13:35:52
    Temat: Re: CV i LM do oceny
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Łukasz" <c...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > http://akson.sgh.waw.pl/~lf28370/cv.pdf
    > http://akson.sgh.waw.pl/~lf28370/lm.pdf
    >
    > Z góry dziękuję za odpowiedź, bo już naprawdę nie wiem, co robić.

    List motywacyjny to ogólnie chora idea.
    Niemniej mógłbyś napisać tam coś od siebie, a nie skopiować CV.

    Wynika, że programować umiesz, znasz się na giełdach.
    Wynika dla mnie. Niemniej powinieneś o tym w CV napisać.
    Napisz co umiesz! (Nie tylko listę akronimów.)

    W jakiejś firmie (zapewne nie w Polsce), albo banku,
    w dziale software'owym, gdzie zajmują się takimi zagadnieniami
    powinieneś znaleźć dla siebie miejsce.
    Na jakie stanowiska wysyłasz swoje zgłoszenia?

    Stach

  • 3. Data: 2006-10-25 14:08:26
    Od: m...@p...onet.pl

    wg mnie bardzo dziwnie napisane zainteresowania.
    zatrudniajac czlowieka chcialabym cos o nim wiedziec, miec punkt zaczepienia
    do rozmowy majacej na celu poznanie kandydata.

    poza tym nie ma czegos takiego jak "tenis ziemny"
    jest "tenis" i "tenis stolowy"
    ja bym to potraktowala niemal jak blad ort :))

    magda

  • 4. Data: 2006-10-25 14:09:42
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > List motywacyjny to ogólnie chora idea.
    > Niemniej mógłbyś napisać tam coś od siebie, a nie skopiować CV.

    Tych dokumentów jeszcze nie czytałem, ale absolutnie nie uważam listu
    motywacyjnego za chorą ideę. Pomysł listem jest bardzo dobry. CV służy do
    twardego przedstawienia informacji o kandydacie podczas, gdy rolą listu jest
    pokazać poziom jego kreatywności słowotwórczej, która z reguły przekłada się
    na kreatywność na wielu innych polach.

  • 5. Data: 2006-10-25 14:17:18
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Any User" <a...@m...com> wrote in message

> [...]
    > pokazać poziom jego kreatywności słowotwórczej, która z reguły przekłada się

    Równie dobrze można by wymagać napisania wypracowania
    "Co autor książki xxx miał na myśli".
    Nie na każdym stanowisku "kreatywność słowotwórcza" jest
    istotną cechą. Szybciej "mycie się codziennie".

    Stach

  • 6. Data: 2006-10-25 14:23:00
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > Nie na każdym stanowisku "kreatywność słowotwórcza" jest
    > istotną cechą. Szybciej "mycie się codziennie".

    Nie na każdym stanowisku CV/LM jest potrzebne. Np. na sprzątacza parkingu
    przed budynkiem firmy, nie jest.

  • 7. Data: 2006-10-25 14:25:11
    Od: "Włodi" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > Już się
    > zastanawiam, może te maile nie dochodzą, albo co. Poniżej są moje CV i

    Trochę ubogo wygląda. Radziłbym rozwinąć to co na tych praktykach robiłeś,
    twoje obowiązki itp. Przyczepić się mogę jeszcze go tego hasła : Komputer.
    Nazwij to jakoś inaczej i pogrupuj co nieco te różne umiejętności. Jeśli
    robiłeś jakieś kursy albo szkolenia (językowe np) też wspomnij o tym.

    > http://akson.sgh.waw.pl/~lf28370/lm.pdf

    Nie jest zły, ale nieco za krótki (moim zdaniem) Dodaj c nieco więcej od
    siebie, odnieś się do tego czego nauczyłeś się na praktykach i podaj jakieś
    przykłady na te "umiejętności miękkie" czy cechy osobowe jakimi sie
    chwalisz.

    Powodzenia w szukaniu pracy.

    --
    Włodi o...@p...wp.pl
    gg : 05216076

  • 8. Data: 2006-10-25 14:35:41
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    > Nie na każdym stanowisku CV/LM jest potrzebne. Np. na sprzątacza parkingu
    > przed budynkiem firmy, nie jest.

    I też słuszna uwaga.

    Stach

  • 9. Data: 2006-10-25 16:08:33
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 25 Oct 2006 15:24:26 +0200, Łukasz <c...@o...pl>
    w <0...@n...onet.pl> napisał:

> [...]
    > zastanawiam, może te maile nie dochodzą, albo co. Poniżej są moje CV i list

    Mało, napisz co robiłeś podczas tych praktyk.

    > http://akson.sgh.waw.pl/~lf28370/lm.pdf

    Skasowałbym jedno z pierwszych 'p' w słowie Pprzedstawiam.
    Tekst bym wyjustował, przypilnował, aby nie było pojedynczych liter na
    końcach linii (typu 'się w pracy w\n').

    Treściowo - to samo co w CV - brak wiadomości na temat doświadczenia.

    > Łukasz

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 10. Data: 2006-10-25 19:54:46
    Od: c...@o...pl

    A powiedzcie może też, czy może po prostu moje CV jest tak słabe i beznadziejne
    merytorycznie, że nikt mnie nie chce.

    Łukasz