PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV i LM do oceny › Re: CV i LM do oceny
    From: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV i LM do oceny
    Date: Wed, 25 Oct 2006 15:35:52 +0200

    "Łukasz" <c...@o...pl> wrote in message
    news:0fac.000000c3.453f6589@newsgate.onet.pl...
    > Witam!
    >
    > Wysyłam od pewnego czasu aplikacje na różne oferty i żadnej odpowiedzi. Już
    > się
    > zastanawiam, może te maile nie dochodzą, albo co. Poniżej są moje CV i list
    > motywacyjny:
    > http://akson.sgh.waw.pl/~lf28370/cv.pdf
    > http://akson.sgh.waw.pl/~lf28370/lm.pdf
    >
    > Z góry dziękuję za odpowiedź, bo już naprawdę nie wiem, co robić.

    List motywacyjny to ogólnie chora idea.
    Niemniej mógłbyś napisać tam coś od siebie, a nie skopiować CV.

    Wynika, że programować umiesz, znasz się na giełdach.
    Wynika dla mnie. Niemniej powinieneś o tym w CV napisać.
    Napisz co umiesz! (Nie tylko listę akronimów.)

    W jakiejś firmie (zapewne nie w Polsce), albo banku,
    w dziale software'owym, gdzie zajmują się takimi zagadnieniami
    powinieneś znaleźć dla siebie miejsce.
    Na jakie stanowiska wysyłasz swoje zgłoszenia?

    Stach