PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - dwa podejścia ...?

  • 1. Data: 2002-09-28 10:08:19
    Temat: CV - dwa podejścia ...?
    Od: "na" <n...@N...gazeta.pl>

    Zauważyłam, że w CV obowiązują dwa trendy. W jednym tylko piszę się sucho
    miejsca pracy i stanowisko (i wtedy zgodnie z dyrektywami z mądrych
    poradników ma ono jedną stronę). W drugim wypisuje się różne mądrości czego
    to człowiek nie robił na danym stanowisku co powoduje, że CV czasem urasta
    to długaśnego dzieła. Powiedzcie, którą sposób pisania CV lepiej obrać
    zwięzły czy wypisywać kilka stron swoich dokonać ?

    Z góry dzięuje za odpowiedź.Na

  • 2. Data: 2002-09-28 11:44:04
    Temat: Re: CV - dwa podejścia ...?
    Od: "Roztropny." <g...@w...pl>

    jedna strona o sobie, każda nastepna o otrzymanych nagrodach nobla

  • 3. Data: 2002-09-28 16:07:18
    Od: "Ganzen" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roztropny." <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jedna strona o sobie, każda nastepna o otrzymanych nagrodach nobla

    hehe dobre

    --
    Ganzen
    m...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-09-30 07:23:13
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Roztropny." <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    1 nagroda i mozesz ubiegac sie o stanowisko aystenta. Na stanowisko
    kierownicze potrzebne sa 2 nagrody Nobla.

    pzdr

  • 5. Data: 2002-10-01 00:27:59
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "na" <n...@N...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > to długaśnego dzieła. Powiedzcie, którą sposób pisania CV lepiej obrać
    > zwięzły czy wypisywać kilka stron swoich dokonać ?

    IMHO zwiezly.
    tylko trzeba naprawde umiec to dobrze napisac! wtedy jesli pracodawca
    pozytywnie to zinterpretuje, to zaprosi na rozmowe i z niej od ciebie
    dowie sie wszystkich interesujacych go szczegolow.

    dlugie elaboraty maja sklonnosc byc nieczytane i w zwiazku z tym
    laduja w koszu.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net