PracaGrupypl.praca.dyskusje › strona z pracą w Niemczech

  • 1. Data: 2002-09-28 13:19:10
    Temat: Re: strona z pracą w Niemczech
    Od: "-=Lapacz=-" <l...@w...pl>

    From: "FK" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Sent: Sunday, September 29, 2002 11:00 AM
    Subject: strona z pracą w Niemczech

    > Witam
    >
    > zna ktoś niemiecki odpowiednik czegoś takiego jak pracuj.pl ?
    >
    > FK

    Sprawdz archiwum zdaje sie, iz w ciagu oststnich 2 tygodzni ktos
    zareklamowal na grupie swoja strone ze spisem niemieckich stron z
    ogloszeniami o pracy.
    Pozdrawiam

    -=Lapacz=-
    ------------
    "Nie ma w tym niczego nadzwyczajnego.
    Trzeba tylko naciskać właściwe klawisze
    we włąściwych momentach i instrument gra sam."
    Jan Sebastian Bach

  • 2. Data: 2002-09-29 09:00:18
    Temat: strona z pracą w Niemczech
    Od: "FK" <N...@p...onet.pl>

    Witam

  • 3. Data: 2002-10-01 17:23:36
    Temat: moze to pomoze
    Od: "Urszula " <u...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Moze nie sa to dokladnie odpowiedniki pracuj.pl ale

    http://www.jobversum.de (Jobbörse mit diversen
    Zusatzfeatures )
    http://www.perit.com (Stellen im Bereich der
    Informationstechnologie)
    http://www.berufsstart.de (Stellenangebote für
    Berufsanfänger )
    http://www.job-world.de/handelsblatt/ (Stellenmarkt des
    Handelsblattes)
    http://deutsche-boerse.com/jobboerse/
    http://www.job.de
    http://www.jobfair24.de
    http://www.personalseite.de
    http://www.jobware.de
    http://www.stellenreport.de
    http://www.monster.de
    http://www.jobs.de

    Generalnie polecam wejsc na strony domowe odpowiednich wydzialow na
    uniwersytetach - wiekszosc z nich ma odpowiednie stronki z linkami dla
    absolwentow szukajacych pracy.
    pzdr

  • 4. Data: 2002-10-01 19:43:50
    Temat: Re: moze to pomoze
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    wow,
    rzadko sie zdaza ktos dobrze obeznany z niemieckim rynkiem pracy,
    moje uznanie :-))

    Ja moge tylko dodac, ze bez niemieckiego te stronki
    za duzo informacji nie dostracza :-((

    Jesli mozna, mam pytanko: skad ta bardzo dobra znajomosc niemieckiego
    rynku??

    posdrofka,
    Thomas Ochmann
    Hamburg
    www.akra.de

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 5. Data: 2002-10-02 16:18:15
    Od: "Robert Kucharski" <r...@w...pl>

    Witam

    Tez szukam pracy w niemieckiej firmie. Strony to mn.
    arbeitsamt.de;jobpilot.de,stepstone.de, jak bedziesz znal cos jeszcze, daj
    znac. Mozna dac tez ogloszenie na grupach. Wpisz w wyszukiwarce w grupie
    tpi, np. stellen i cos znajdziesz. Ogloszenia w niemieckich gazetach sa
    drogie
    pozdrawiam Robert ( r...@w...pl )
    Użytkownik FK <N...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:an6fe6$8ps$...@n...tpi.pl...

  • 6. Data: 2002-10-03 11:18:11
    Temat: Re: Re: moze to pomoze
    Od: "Urszula " <u...@N...gazeta.pl>

    > wow,
    > rzadko sie zdaza ktos dobrze obeznany z niemieckim rynkiem pracy,
    > moje uznanie :-))

    dziekuje

    > Ja moge tylko dodac, ze bez niemieckiego te stronki
    > za duzo informacji nie dostracza :-((

    fakt

    > Jesli mozna, mam pytanko: skad ta bardzo dobra znajomosc niemieckiego
    > rynku??

    Siedze w Niemczech, znam jezyk no i najwazniejsze - sama mysle o zmianie
    pracy....
    pzdr
    u.

  • 7. Data: 2002-10-03 12:50:17
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    Niejaki FK był uprzejmy napisać coś takiego:
    > Witam
    >
    > zna ktoś niemiecki odpowiednik czegoś takiego jak pracuj.pl ?

    Ja kiedyś znalazłem takie dwie stronki:
    http://www.arbeitsamt.de/hst/index.html
    http://www.westeast.de/

    Tytus
    "When I die - bury me upside-down So the world can kiss my ass"