PracaGrupypl.praca.dyskusje › Świadectwo pracy a umowa zlecenie

  • 1. Data: 2002-09-28 09:50:42
    Temat: Świadectwo pracy a umowa zlecenie
    Od: "Luk@s" <f...@p...fm>

    Witam,
    Mam pytanie czy jeśli pracowałem na umowe zlecenie przez miesiąc to czy po
    zakończeniu umowy zlecenia należy mi się świadectwo pracy ?
    A czy jak pracowałem 3 tygodnie na umowe zlecenie to też nalezy mi się
    świadectwo pracy ?

  • 2. Data: 2002-09-28 10:53:41
    Temat: Re: Świadectwo pracy a umowa zlecenie
    Od: "Agnieszka" <a...@N...pl>

    Użytkownik "Luk@s" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakończeniu umowy zlecenia należy mi się świadectwo pracy ?
    > A czy jak pracowałem 3 tygodnie na umowe zlecenie to też nalezy mi się

    Swiadectwo pracy nalezy sie tylko po zakonczeniu pracy na podstawie umowy o
    prace. Umowa zlecenia wynika z kodeksu cywilnego, nalezy do umow
    cywilnoprawnych i nie ma powiazania z kodeksem pracy wiec w tym przypadku
    swiadectwo pracy nie przysluguje.

    Pozdrawiam

    Agnieszka