PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - dwa podejścia ...? › Re: CV - dwa podejścia ...?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV - dwa podejścia ...?
    Date: 30 Sep 2002 17:27:59 -0700

    "na" <n...@N...gazeta.pl> writes:

    > Zauważyłam, że w CV obowiązują dwa trendy. W jednym tylko piszę się sucho
    > miejsca pracy i stanowisko (i wtedy zgodnie z dyrektywami z mądrych
    > poradników ma ono jedną stronę). W drugim wypisuje się różne mądrości czego
    > to człowiek nie robił na danym stanowisku co powoduje, że CV czasem urasta
    > to długaśnego dzieła. Powiedzcie, którą sposób pisania CV lepiej obrać
    > zwięzły czy wypisywać kilka stron swoich dokonać ?

    IMHO zwiezly.
    tylko trzeba naprawde umiec to dobrze napisac! wtedy jesli pracodawca
    pozytywnie to zinterpretuje, to zaprosi na rozmowe i z niej od ciebie
    dowie sie wszystkich interesujacych go szczegolow.

    dlugie elaboraty maja sklonnosc byc nieczytane i w zwiazku z tym
    laduja w koszu.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net