PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie ... ?

  • 1. Data: 2002-09-27 20:52:27
    Temat: gdzie ... ?
    Od: "\\/\\/w" <w...@w...pl>

    wiecie gdzie trzeba sie zglaszac aby zatrudnic sie w mcdonaldzie ? :)

  • 2. Data: 2002-09-27 21:15:26
    Temat: Re: gdzie ... ?
    Od: <o...@c...com.pl>

    Użytkownik "\/\/w" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > wiecie gdzie trzeba sie zglaszac aby zatrudnic sie w mcdonaldzie ? :)

    Tak, musisz pójść do McDonalda i tam się dowiedzieć kiedy są spotkania
    rekrutacyjne.

  • 3. Data: 2002-09-29 13:09:52
    Od: "Qtik" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik <o...@c...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "\/\/w" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    Najpierw trzeba sie zgłosic do psychatry :)

  • 4. Data: 2002-09-30 17:51:27
    Od: "Niesia" <n...@i...pl>

    > Najpierw trzeba sie zgłosic do psychatry :)

    Nie chce byc niegrzeczna, ale pamietajmy, ze zadna praca nie hanbi i w
    McDonaldzie tez ktos musi pracowac. Od razu wyjasniam, ze nie pracowalam w
    gastronomii, ale nie zarzekam sie, ze nigdy nie bede. Zarobione tam
    pieniazki z pewnoscia wydaje sie tak samo jak te uzyskane wskutek
    wykonywania zajec biurowych.

    a.

  • 5. Data: 2002-09-30 18:16:49
    Od: "Qtik" <q...@p...onet.pl>

> [...]
    > gastronomii, ale nie zarzekam sie, ze nigdy nie bede. Zarobione tam
    > pieniazki z pewnoscia wydaje sie tak samo jak te uzyskane wskutek

    To nie chodzi o pracę w samej gastronomii. Pierwsza sprawa, to to był żart,
    a po drugie mam kolegę, który przez pewien czas pracował w owej firmie i
    sądząc z jego wypowiedzi na w/w temat, pokusiłem się o ten może
    nienajsmaczniejszy dowcip.

    Pozdrawiam

    Witek

  • 6. Data: 2002-10-02 22:29:06
    Od: "PZ" <p...@m...com_spam>

    Użytkownik "Qtik" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Najpierw trzeba sie zgłosic do psychatry :)
    Kto to jest PSYCHATRA:-)?

    PZ