PracaGrupypl.praca.dyskusjeByć szefem swojego kolegi... › Re: Być szefem swojego kolegi...
    From: "Robertos" <a...@x...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Być szefem swojego kolegi...
    Date: Sun, 27 Apr 2008 21:33:35 +0200

    "Any User" <u...@a...pl> wrote in message
    news:fv2k38$116o$1@opal.icpnet.pl...
    > Trzeba mu po prostu wyjaśnić, że kolegami jesteście po pracy, natomiast w
    > pracy jesteście po prostu przełożonym i podwładnym. I jak się mu nie
    > podoba bycie podwładnym, to może nim za chwilkę nie być.

    hmm ale nie pokaże w tym momencie swojej bojaźliwości:
    "Słuchaj X, mam wrażenie, że nie traktujesz tego co mówię poważnie. Kiedy
    proszę Cię, abyś zajął się daną sprawą, to proszę abyś podchodził do tego
    bardziej kreatywnie a przede wszystkim odpowiedzialnie. Wiem, że niekiedy
    zwala Ci się na głowę kilka spraw, ale nikt Ci nie mówił że będzie lekko."

    Czasem mam sam świadomość, że coś mu zadałem do wykonania i niebawem
    daję nowe zadanie, chociaż poprzedniego nie skończył. Ale taka jest u nas
    specyfika pracy: niech sobie zapisuje to co ma robić, ustala priorytety lub
    po prostu wykonuje je wg zadanej przeze mnie kolejności, a nie że będzie
    oczekiwać ode mnie komfortu tego typu, że będę jego prywatnym
    terminarzykiem i będę mu dawać kolejne zadanie dopiero, jak skończy
    poprzednie.
    Sorry, trochę zboczyłem z tematu, ale tak to wygląda również jak opisałem.