PracaGrupypl.praca.dyskusjeByć szefem swojego kolegi... › Re: Być szefem swojego kolegi...
  • Data: 2008-04-27 21:57:19
    Temat: Re: Być szefem swojego kolegi...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:Xns9A8DF1BD18D4CvanvonvenWYTNIJTOint@193.219.28
    .145
    VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl> pisze:

    > Jest troche sprzecznosci w Twoim rozumowaniu, poniewaz sam twierdzisz, ze
    > nie ma idealnego kierownika, a tym samym nie da sie wszystkim dogodzic.
    > Z kolezenstwem w pracy jest tak samo.
    > Jesli w pracy na pierwsze miejsce postawisz kolezenstwo (trzeba by je
    > jeszcze porzadnie zdefiniowac) to ciezko bedzie pracowac jako kierownik.
    Nie rozumiemy się trochę. Oczywiście nie ma idealnego kierownika, nie ma też
    idealnego pracownika, nie ma w ogóle nic idealnego, bo wówczas pojęcie
    "idealny" byłoby bez sensu.
    Ale zostawmy filozofię, która jest przecież tylko nonsensownym przelewaniem
    z pustego w próżne.
    Teraz do merituma.
    Fakt, nie da się dogodzić wszystkim. Dlatego trzeba coś wybrać, a żeby
    wybrać trzeba spróbować jakichś metod.
    Koleżństwa, widzisz, nie trzeba definiować, bo ono się definiuje samo, w
    procesie relacji między kolegami.
    Nie ma także obowiązku być kierownikiem, prawda?

    --
    Jotte