PracaGrupypl.praca.dyskusje › Być po drugiej stronie ;-)

  • 41. Data: 2005-12-21 10:43:47
    Temat: Re: Być po drugiej stronie ;-)
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" napisał w wiadomości
    news:doabqe$dc1$1@news.dialog.net.pl...
    > Jestem innego zdania. Pozostanę przy nim.

    Ależ proszę bardzo. Powiedz mi tylko, czy dzieciak, który został wezwany na
    dywanik do dyrektorki powinien wejść do gabinetu i od razu klapnąć na
    krzesło, bo pani dyrektor siedzi?

    pzdr,
    Aga

  • 42. Data: 2005-12-21 18:38:46
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A żeby sprawę wyjaśnić do końca: kobieta wyciąga rękę do
    mężczyzny, osoba
    > starsza do młodszej. Czyli jak spotkam dziadka mojej koleżanki to
    poczekam
    > jak on do mnie wyciągnie rękę. Ale jak spotkam jej brata, to ja
    wyciągnę
    > rękę pierwsza.

    a jeśli spotkam swojego młodszego kolegę z jego matką ?

    entrop3r

  • 43. Data: 2005-12-21 18:58:03
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Dec 2005 19:38:46 +0100, "entroper"
    <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> wklepał(-a):

    >a jeśli spotkam swojego młodszego kolegę z jego matką ?

    Kiedyś to się w domu dowiadywało o takich rzeczach :)
    Mówisz "Dzień dobry" (a nie "cześć"). A on powinien przedstawić ciebie swojej
    matce. Czy ona poda rękę to już jej sprawa, ty nie powinieneś tego robić.

  • 44. Data: 2005-12-21 19:03:52
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:docc4c.r4.1@slaszysz.poczta.onet.pl...

    > Kiedyś to się w domu dowiadywało o takich rzeczach :)

    pytanie było podchwytliwe :P, wiem co zrobić z jego matką, wyjaśnij
    mi co zrobić z nim :)

    entrop3r

  • 45. Data: 2005-12-21 19:30:56
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "entroper" napisał w wiadomości
    > pytanie było podchwytliwe :P, wiem co zrobić z jego matką, wyjaśnij
    > mi co zrobić z nim :)

    Buzi mu daj:))
    Dla mnie całość podchodzi pod "nie obściskiwać się w ogóle". Ale jeśli jego
    matka poda Ci rękę to ty też wyciągnij swoją do niego.

    pzdr,
    Aga

  • 46. Data: 2005-12-21 19:52:54
    Od: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@s...net> napisał w wiadomości

    > Ta "korporacja" to chyba nieduża, skoro *prezes* (prezes zarządu polskiego
    > oddziału?) zajmuje się pilnowaniem terminów i uzupełnianiem braków w
    > kadrze, co? ;)

    300 osob. Planowane zatrudnienie do konca 2006 - 1500 osob

  • 47. Data: 2005-12-21 19:55:45
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    > Dla mnie całość podchodzi pod "nie obściskiwać się w ogóle". Ale
    jeśli jego
    > matka poda Ci rękę to ty też wyciągnij swoją do niego.

    Zakładamy, że nie poda, bo nie ma tak w zwyczaju. I w tym momencie,
    nawet jeśli sam mam w zwyczaju witać wspomnianego kolegę podaniem
    ręki, muszę potraktować go jak powietrze. Ale to jeszcze rozumiem.
    Dlaczego natomiast mam postąpić tak samo, gdy na miejscu matki stoi
    koleżanka ? Bo się poczuje "trędowata", jak wcześniej pisałaś ?
    Innymi słowy - kogo powinienem urazić ? :)

    pozdrawiam
    entrop3r

  • 48. Data: 2005-12-21 20:23:50
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:docbqk$3nc$1@news.onet.pl...

    > 300 osob. Planowane zatrudnienie do konca 2006 - 1500 osob

    przekroczy masę krytyczną i się zapadnie :)

    e.

  • 49. Data: 2005-12-21 20:25:46
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Zakładamy, że nie poda, bo nie ma tak w zwyczaju. I w tym momencie,
    > nawet jeśli sam mam w zwyczaju witać wspomnianego kolegę podaniem
    > ręki, muszę potraktować go jak powietrze.

    Dlaczego zaraz jak powietrze? Przecież możesz powiedzieć "dzień dobry" i się
    ukłonić. Tym bardziej jeśli już się rzucicie do siebie z łapami - wtedy też
    wyraźny ukłon w stronę kobiety.

    pzdr,
    Aga

  • 50. Data: 2005-12-21 20:43:52
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    > Dlaczego zaraz jak powietrze? Przecież możesz powiedzieć "dzień
    dobry" i się
    > ukłonić.

    właśnie o tym mówię :)

    >Tym bardziej jeśli już się rzucicie do siebie z łapami (...)

    nietrudno zauważyć, że z jakiegoś powodu wyraźnie Ci się to nie
    podoba. Ktoś nie podał Ci ręki ? :)

    pozdrawiam
    entrop3r