PracaGrupypl.praca.dyskusje › Być po drugiej stronie ;-)

  • 1. Data: 2005-12-18 13:52:13
    Temat: Być po drugiej stronie ;-)
    Od: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl>

    Witka
    Ostatnio w naszej 'korporacji' poproszono mnie bym przeprowadził rekrutację
    na stanowisko programisty. Miałem przyjąć 5 osób. :) :) :)
    Powiem tyle... super doświadczenie, wiele się nauczyłem. Przy okazji fajna
    zabawa (nie bijcie).

    Gdy widziałem miny młodzianów rozwiązujących testy śmierci (imho sam
    wymyślałem pytanka) a potem jeszcze drugie testy osobowości, potem gdy w
    trakcie interview wszyscy mówili to samo (wszyscy po tej samej szkole i tych
    samych kursach z zakresu poszukiwania pracy) - wtedy zauważyłem jakie błędy
    popełniają i starałem się je zapamiętać i samemu unikać ich w przyszłości.
    Sam w życiu byłem może na dwóch rozmowach kwal. - zawsze robotę dostawałem
    od ręki.

    Teraz gwoli wyjaśnienia... przesłuchałem około 12 osób, z tego wybrałem 4 i
    powiedziałem do prezesa: Panie, tych 4 gości jest ok, dwóch jest naprawdę
    dobrych, pozostałych dwóch bym olał, zrobił turę i z drugiej tury wybrał
    znowu powiedzmy czterech i ze wszystkimi zrobił Assessment center.
    I wtedy prezes mojej korporacji rozłożył mnie na łopatki i powiedział "Nie
    !! bierzemy tych pierwszych 4 łepków bo nie ma czasu, w poniedziałek mają
    już kodować".

    Więc drodzy grupowicze..... wiedzcie, że często o tym czy dostaniecie się do
    wymarzonej pracy decyduje fart, łut szczęścia, decyzja nawiedzonego upartego
    osła.

    Powodzenia

    Tomek

  • 2. Data: 2005-12-18 14:52:59
    Temat: Re: Być po drugiej stronie ;-)
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    tia... odrzucona połowa cefałek i tekst "pechowców nie potrzebujemy"

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2005-12-18 15:04:20
    Od: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl>

    Użytkownik "gromax" <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> napisał w wiadomości
    > tia... odrzucona połowa cefałek i tekst "pechowców nie potrzebujemy"

    heeh... nie no tak nie jest.

  • 4. Data: 2005-12-18 15:35:08
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Plissken napisał(a):
    > a potem jeszcze drugie testy osobowości,
    > ze wszystkimi zrobił Assessment center.

    A jaką metodologią się posługiwałeś albo chciałeś posłużyć (w przypadku AC)?

    pozdr.
    m.

  • 5. Data: 2005-12-18 15:48:07
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > tych samych kursach z zakresu poszukiwania pracy) - wtedy zauważyłem jakie
    > błędy popełniają i starałem się je zapamiętać i samemu unikać ich w

    To moze sie podzielisz informacjami jakie bledy popelniali.
    Jarod

  • 6. Data: 2005-12-18 16:39:39
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    Plissken napisał(a):

    [ciach]
    > Gdy widziałem miny młodzianów rozwiązujących testy śmierci (imho sam
    > wymyślałem pytanka) [ciach]

    imho?? Twoim skromnym zdaniem??
    No to wymyślałeś czy nie, określ się.

    --
    http://www.ef2.prv.pl
    fotografia ślubna | monochromatyczna | retro

  • 7. Data: 2005-12-18 16:41:03
    Od: "Forest" <g...@w...pl>

    tak sobie myślę, że Wy, tam po tej drugiej stronie też jesteście ludźmi......

    i od kiedy zacząłem myśleć w taki sposób, w końcu znalazłem pracę ......

  • 8. Data: 2005-12-18 16:50:37
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:6a9c.000000da.43a5911e@newsgate.onet.pl Forest
    <g...@w...pl> pisze:

    > tak sobie myślę, że Wy, tam po tej drugiej stronie też jesteście
    > ludźmi......
    Istnieje taka teoria, ale brak potwierdzających ją wiarygodnych danych.

    > i od kiedy zacząłem myśleć w taki sposób, w końcu znalazłem
    > pracę ......
    To tylko zbieg okoliczności. Niemniej znalezienia zatrudnienia gratuluję.

    Jotte

  • 9. Data: 2005-12-18 18:38:37
    Od: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl>

    Użytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To moze sie podzielisz informacjami jakie bledy popelniali.
    > Jarod

    Patrzenie w okno, nie przywitanie się, opowiadanie głupot tj. marnowanie
    naszego czasu, nie odpowiadanie konkretnie i krótko na pytania, sweterki,
    krótkie rekawki (żenada... jak na budowę przychodzą), wciskanie kitu
    "Jestescie Panstwo tak ugruntowana firma z takim prestizem ze ja tu bede
    pracowal prawie za darmo, chce nabrac doswiadczenia itd". I strasznie
    rzucajacy sie w oko brak takiej wewnetrznej osobowosci, ktora pozwolilaby
    wiekszosci z nich powiedziec cos swojego, od siebie a nie tego co wyuczyli
    ich na kursach.

  • 10. Data: 2005-12-18 18:39:27
    Od: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.plum> napisał w wiadomości