PracaGrupypl.praca.dyskusjeByć po drugiej stronie ;-) › Re: Być po drugiej stronie ;-)
    From: "Emika_mk" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Być po drugiej stronie ;-)
    Date: 19 Dec 2005 12:28:29 +0100

    > Z podaniem reki to w ogole dziwnie, niekiedy bardzo mi to pasuje innym
    > razem wcale... bo jak rekrutujacych jest wiecej niz 1 to moze stanowic
    > pewien problem witanie sie ze wszystkimi.
    > A i gdy po drugiej stronie siedzi kobieta, to mam jakies opory przed
    > podawaniem reki... w sumie nie wiem do konca jak to reguluje savoir vivre,
    > ale z tym zawsze mam problem, nie tylko na rozmowach kwalifikacyjnych.
    >

    > --
    > Kapsel
    >  kapsel(malpka)op.pl

    Drogi Panie Kapsel wyjaśnie ci kwestie co do podawania ręki kobiecie.
    Przede wszystkim mężczyzna nie powinien pierwszy wystąpic z takim rodzajem
    przywitania. Gdyz moze urazić kobietę. To kobieta jeśli ma chęć witania się
    poprzez uscisk ręki mężczyźny powinna wykonać pierwszy ruch. Tak obowiązuje
    kultura osobista. Jeśli tego nie zrobi to albo chce pokazać swoja wyzszość (w
    przypadku rozmów kwalifikacyjnych) albo po prostu nie zna podstawowych zasad
    savoir vivre (to też sie zdarza). Ale świat polega na tym zeby ciągle sie
    uczy, więc nie ma sie czym przejmować.

    Pozdrawiam
    Emilia