PracaGrupypl.praca.dyskusjeByć po drugiej stronie ;-) › Re: Być po drugiej stronie ;-)
  • Data: 2005-12-19 13:18:32
    Temat: Re: Być po drugiej stronie ;-)
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 19 Dec 2005 12:15:38 +0100, na pl.praca.dyskusje, Mariusz 'BB'
    Trojanowski napisał(a):

    > To trywialne drogi Watsonie, to ONI powinni pierwsi wyciągnąć rękę (albo
    > nie, ich wybór) - a już na pewno jeśli jest tam kobieta.

    Pomijajac problem kobiet, to pamietam ze po pobieznym przyjzeniu sie
    sytuacji i warunkom, jak energicznie i zdecydowanie podchodzilem do
    rozmowcy i podawalem dlon, to zawsze spotykalo sie to z zadowoleniem :)

    Choc oczywiscie wyczucie sytuacji gra spora role i nie zawsze warto tak
    robic.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl