PracaGrupypl.praca.dyskusjeByć po drugiej stronie ;-) › Re: Być po drugiej stronie ;-)
  • Data: 2005-12-19 13:23:34
    Temat: Re: Być po drugiej stronie ;-)
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    19 Dec 2005 12:28:29 +0100, na pl.praca.dyskusje, Emika_mk napisał(a):

    > Drogi Panie Kapsel

    Hihi, w usenecie raczej przyjelo sie mowic z zalozenia na "Ty", wiec na
    przyszlosc mozesz juz bardziej swobodnie sie zwracac (bynajmniej do mnie).

    No chyba, ze to taki kontekstowy zart byl ;)

    > Przede wszystkim mężczyzna nie powinien pierwszy wystąpic z takim rodzajem
    > przywitania. Gdyz moze urazić kobietę. To kobieta jeśli ma chęć witania się
    > poprzez uscisk ręki mężczyźny powinna wykonać pierwszy ruch. Tak obowiązuje
    > kultura osobista.

    No ktos mi juz to tlumaczyl i staralem sie dotad wlasnie tak zachowywac w
    podobnych sytuacjach, choc czasem dziwnie spojrzenia na mnie ladowaly...
    no, ale wychodzi, ze nie moj to problem :D

    Jeszcze chcialem o jedno zapytac oftopicznie - bo widze mam do czynienia z
    kims bieglym w temacie :)
    Mianowicie jak zachowywac sie w przypadku grupy mieszanej? Czasem jest tak
    ze znam jakiegos mezczyzne i spotykam go z kobieta i zazwyczaj witamy sie
    podajac reke, a tu nagle taki zonek, ze trudno mi sie zachowac, bo witac
    sie tylko z facetem to glupio, a niektore kobiety niespecjalnie sobie radza
    z wyciagnieta w ich strone dlonia...

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl