PracaGrupypl.praca.dyskusjeByć po drugiej stronie ;-) › Re: Być po drugiej stronie ;-)
  • Data: 2005-12-19 14:06:20
    Temat: Re: Być po drugiej stronie ;-)
    Od: HERAKLES <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witka
    > Więc drodzy grupowicze..... wiedzcie, że często o tym czy dostaniecie się
    > do wymarzonej pracy decyduje fart, łut szczęścia, decyzja nawiedzonego
    > upartego osła.
    >
    > Powodzenia
    >
    > Tomek

    Ja bym Ci proponował poszukać miesiąc dłużej i zatrudnić kolesia co w
    tydzień zrobi to co ta dwójka przez dwa miesiące, bo jak Ci dwaj się nie
    sprawdzą to bekniesz za to ty, z doświadczenia wiem, że lepiej nie zgadzać
    się z nie do końca właściwymi zaleceniami przełożonych i robić to "lepiej"
    niż oni to polecili. Najlepiej przepychać swoje decyzje, przeciwne do
    zaleceń szefów z lekkim zgrzytem, wtedy ma się za nie piękniejsze Laury.