PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Buractwo pracodawców
    From: "Brodek" <G...@B...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Buractwo pracodawców
    Date: 1 Apr 2006 23:22:17 -0800

    Kaizen napisał(a):
    > Pięknego dnia 1 Apr 2006 14:23:00 -0800, "Brodek" <G...@B...pl>
    > zakodował:
    > I tu się nie zgadzam - nie chciałbym mieć (jako pracodawca) pracy jak
    > najtaniej. Chciałbym ją mieć tak, żeby i pracownikowi się opłacało dla
    > mnie pracować (i nie myśleć o chałturach i dorabianiu) i mi.

    To dlaczego nie masz?
    Zmień stronę to pogadamy...

    A poważnie:
    1.
    Zaczęliśmy od tego, kto proponuje wynagrodzenie. Zwróć uwagę, że
    Twoje stanowisko jest w tym przypadku nielogiczne. Jeśli bowiem
    pracodawca miałby proponować wynagrodzenie skąd ma wiedzieć jaka
    jest ta kwota, za którą danemu pracownikowi opłaca się pracować?
    Chyba lepiej, by to pracownik tę kwotę określił, nie?..
    2.
    Kiedy pracowałem jeszcze na etacie nigdy moja pensja mi nie
    wystarczała - niezależnie od jej wysokości. Jeśli trafiła się
    chałtura, którą bez szkody dla mojego aktualnego pracodawcy można
    było wykonać - to ją oczywiście brałem.
    Stąd śmiem twierdzić, że nie ma wynagrodzenia przy którym
    pracownik nie jest zainteresowany chałturami..

    Pzdr
    Brodek