eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Buractwo pracodawców
  • Data: 2006-04-02 00:16:06
    Temat: Re: Buractwo pracodawców
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pięknego dnia Sun, 02 Apr 2006 00:44:21 +0200, Kira
    <c...@e...wytnij.pl> zakodował:

    >Dokładnie. Jeśli mam komputer DELLa to jest to komputer DELLa.
    >Jak mam laptopa HPka to jest to laptop HPka. Niezależnie od
    >sprzedawcy, a już na pewno niezależnie od marży tego sprzedawcy.

    I tu się mylisz. Kup serwer Suna (bo taki przykład znam z autopsji) w
    USA i serwisuj go w PL. Powodzenia.

    Kup macierz dyskową w USA - ciekawe, kto Ci w PL zamontuje (a jak nie
    zrobi tego autoryzowany specjalista, to zapomnij o gwarancji).

    Tak się składa, że nie tylko marka sprzętu, ale i dostawca jest ważny.

    Pomijam tu już oczywiście kwestię nielegalnych źródeł towaru.

    Ale na tym z mojej strony koniec tego offtopica.
    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedź www.google.com
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded
    If you cannot make sth good, make it looking good. - Bill Gates

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1