PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak awansowac na stanowisko kierownicze?

  • 1. Data: 2009-06-27 11:16:12
    Temat: Jak awansowac na stanowisko kierownicze?
    Od: "JaWojownik" <J...@p...onet.pl>

    Pracując aktualnie na stanowisku wykonawczym jako zwykly przeciętny
    pracownik.

  • 2. Data: 2009-06-27 11:58:25
    Temat: Re: Jak awansowac na stanowisko kierownicze?
    Od: r...@w...pl

    > Pracując aktualnie na stanowisku wykonawczym jako zwykly przeciętny
    > pracownik.

    Założyć własną DG

  • 3. Data: 2009-06-27 12:30:20
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    JaWojownik pisze:
    > Pracując aktualnie na stanowisku wykonawczym jako zwykly przeciętny
    > pracownik.

    Spędzać dużo czasu ze swoim szefem. Palić z nim papieroski,
    pić kawę, jeść "lancze". Pozytywnie wysławiać się
    o jego pomysłach.

    Stach
    --
    http://stachlewski.info

  • 4. Data: 2009-06-27 13:00:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h24v63$4mu$1@atlantis.news.neostrada.pl JaWojownik
    <J...@p...onet.pl> pisze:

    > Pracując aktualnie na stanowisku wykonawczym jako zwykly przeciętny
    > pracownik.
    1. Fryzjer, fryzura na glacę.
    2. Apteka, zakup kilkunastu dobrych lubrykantów.
    3. Aplikujemy lubrykant na glacę i włazimy zwierzchnikom w dupsko (uwaga na
    uszy).
    4. Powtarzać do skutku.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2009-06-27 13:05:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:796e.000001b1.4a460961@newsgate.onet.pl r...@w...pl
    <r...@w...pl> pisze:

    > Założyć własną DG
    Znałem niegdyś bliżej takich dwóch farmazonów, co sobie założyli jakąś
    gównianą spółczynę (notabene szybko padła).
    I obaj (a było ich tylko dwóch) zaraz na początku zrobili sobie wizytówki
    (przechowuję dla śmiechu do dzisiaj) o treści:
    Imię Nazwisko
    d y r e k t o r

    :)))

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2009-06-27 16:18:49
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "JaWojownik" <J...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pracując aktualnie na stanowisku wykonawczym jako zwykly przeciętny pracownik.

    Jak tego nie wiesz, to znaczy, że się nie nadajesz.

    --
    andreas

  • 7. Data: 2009-06-27 17:22:45
    Od: "gosmo" <d...@f...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Spędzać dużo czasu ze swoim szefem. Palić z nim papieroski,
    > pić kawę, jeść "lancze". Pozytywnie wysławiać się
    > o jego pomysłach.

    ROTFL, gdzieś to już... ;)

  • 8. Data: 2009-06-27 17:46:00
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    Jotte pisze:
    > Imię Nazwisko
    > d y r e k t o r

    A co mieli napisać?

    Stach
    --
    http://stachlewski.info

  • 9. Data: 2009-06-27 18:08:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-27, Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl> wrote:

    > A co mieli napisać?

    Pan Prezes. ;]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2009-06-27 23:15:08
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

> [...]
    > 2. Apteka, zakup kilkunastu dobrych lubrykantów.
    > 3. Aplikujemy lubrykant na glacę i włazimy zwierzchnikom w dupsko

    Po uprzednim wyeliminowaniu potencjalnych konkurentów. ;)

    J.