PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (długie)
    From: "Yach Kowalski" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Brak pracy czy... (długie)
    Date: Sun, 26 May 2002 17:45:25 +0200

    Użytkownik "jerzu" <n...@j...one.pl> napisał w wiadomości
    news:qit1fuk7hd37j8i2lhffqbee346ugb9nr5@4ax.com...

    > Dziwię się że chociaż z trzema podpisałeś umowę...

    bedac prywatnym przedsiebiorca nikt mi pensji nie wyplaca :)
    jesli sam na nia nie zapracuje...
    a zarobek dla tych osob byl w miare atrakcyjny
    tylko trzeba bylo sie troche postarac...
    ale widocznie oni mysleli ze kasa sama im wskoczy do portfela..
    tak po za tym a propos "mlodych"
    mam 26 lat i zasuwam od siedmiu-osmiu nad wlasna firma
    jednoczesnie studiowalem i bylo ciezko
    ale nie piszczalem ze nie ma pracy tylko wzialem sprawy w swoje rece
    a inni ? potrafia tylko narzekac !!!!!!!!!!!11