PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bo Polaka trzeba szanowac !

  • 21. Data: 2006-09-13 07:50:28
    Temat: Re: Bo Polaka trzeba szanowac !
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 13 Sep 2006 00:49:21 +0200, Piotr K. Kolmanowski
    <pikolmi/N0-$PAM/@gmail.com>
    w <450739a8$1@news.home.net.pl> napisał:

    > the_foe wrote:
    > [...]

    > Doedukuj się ;-)
    > http://www.prywatni.pl/?ID=66509

    Rewelacyjny artykuł:
    "Po drugie - musimy ułatwić przedsiębiorcom pozyskiwanie i wymianę
    relatywnie tanich a wysokokwalifikowanych i innowacyjnych pracowników."

    Rewelacja. Co znaczy 'relatywnie tani pracownik'? Relatywnie do
    pracownika o podobnych kwalifikacjach pracownika i starych krajach UE,
    czy relatwnie tani w stosunku do ceny worka ziemniaków?

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 22. Data: 2006-09-13 10:09:18
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Michał napisał(a):

    > Wogółe jak w Polsce zbudowano kapitalizm bez kapitału ??

    Bardzo prosto - komunisci spieniężyli wszystkie kopie "Kapital'u" i
    ukryli ten fakt przed reszta ;D

    --
    pzdr
    robbi

  • 23. Data: 2006-09-13 10:22:18
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Wed, 13 Sep 2006 07:50:28 +0000 (UTC), Jakub Lisowski napisał(a):

> [...]
    > pracownika o podobnych kwalifikacjach pracownika i starych krajach UE,
    > czy relatwnie tani w stosunku do ceny worka ziemniaków?

    problemem lewiatanu jest to ze chce socjalizm dla pracodawcow. Jestem za
    liberalnym rynkiem pracy, ale nie jest on mozliwy skoro budzet placi za
    nauke, ochrone zdrowia itd kazdemu. Czy student by rozdawal ulotki za 100
    zl dziennie kiedy musialby placic za studia?

  • 24. Data: 2006-09-13 16:33:15
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 13 Sep 2006 09:14:13 +0200, Michał <s...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Jak się wyeksploatuje na starość dostane kopa jak stare narzędzie i tyle, a
    >ten na którego pracowałem będzie żył w dostatku.

    Bo takie są prawa rynku. :) Etatowiec może się najwyżej czegoś dorobić, ale
    bogaty nie będzie nigdy.
    Proponuję przeczytać "Kwadrant przepływu pieniędzy" (Robert Kiyosaki) - bardzo
    pouczająca książka.

  • 25. Data: 2006-09-13 16:45:24
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ale
    > bogaty nie będzie nigdy.
    > Proponuję przeczytać "Kwadrant przepływu pieniędzy" (Robert Kiyosaki) -

    Właśnie czytam pierwszą "Bogaty ojciec, biedny ojciec". Jest tam naprawde
    coś porzytecznego ale ściemy też by się znalazło.

  • 26. Data: 2006-09-13 18:43:28
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik the_foe napisał:

    > a po co obnizac cokolwiek? ZUS trzeba zlikwidowac. To i skaldek nie trzeba
    > bedzie placic. Socjale przrzucic na podatki dochodowe a o ubezpieczenie i
    > emeryture niech martwi sie kazdy sam. Gwarantuje ze wyjdzie taniej.

    popieram

  • 27. Data: 2006-09-13 18:46:01
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    o`rety napisał(a):

    > popieram

    A z obecnymi emerytami co zrobicie? Też likwidacja?

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 28. Data: 2006-09-13 18:46:48
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr K. Kolmanowski" <pikolmi/N0-$PAM/@gmail.com> napisał w
    wiadomości news:450739a8$1@news.home.net.pl...

    > Nie kreć, dyskutujemy o stanie bieżącym, a obecnie ZUS jest przysłowiową
    > kładą u nogi pracodawcy
    >
    > --
    > Piotr
    Mam tylko jedno pytanie ?
    Jaki dochód zadawalał by Ciebie i Twoją żonę (rodzinę)?

    Józek

  • 29. Data: 2006-09-13 18:49:31
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Michał napisał:

    > Właśnie czytam pierwszą "Bogaty ojciec, biedny ojciec". Jest tam naprawde
    > coś porzytecznego ale ściemy też by się znalazło.

    prosba: zainwestuj w slownik ort., albo poswiec chwile na sprawdzenie
    tego co wysylasz w swiat.

  • 30. Data: 2006-09-13 19:09:55
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Wed, 13 Sep 2006 18:46:01 +0000 (UTC), Wojciech Bańcer napisał(a):

    > A z obecnymi emerytami co zrobicie? Też likwidacja?

    Do strefy socjalnej. Niech zus wyliczy (tuz przed likwidacja) ile im sie
    nalezy i MOPSY beda im to wyplacac. Trzeba skonczyc z fikcja ze dzisiajhsza
    emerytura to nie socjal. Zagranica nam liczy to i tak jako socjal (stad
    mamy tak iwskaznik redystrybucji socjalnej, pomimo ze wg rzadu sa o wiele
    mniejsze)