PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błędy w aplikacjach.

  • 81. Data: 2008-01-18 07:16:17
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > a mi sie to zdarzyło 2 razy w życiu. a przypominałem sobie o tych
    > "szczegółach" parę sekund po wciśnięciu "send"
    > i w sumie uwazam, że najgorszą rzeczą w takim momencie byłoby wysyłanie
    > maila z jakimś głupawym "przepraszam, ale jestem właśnie w trakcie
    > poszukiwania nowego pracodawcy i z tego powodu opanowuje mnie totalne
    > roztargnienie" czy cos w tym stylu.
    > O, zdarzyło się i mam nadzieję że mimo pomyłki (która się może przecież
    > zdarzyć każdemu) będziemy moli przejść nad tym w gruncie rzeczy
    > problemem do porządku dziennego i zastanowić się, czy firma i ja
> [...]

    Mi się to zdarzyło raz w życiu i po kilku minutach wysłałem tym razem
    poprawne papiery. Nie wiem, jak ktoś, kto to odbierał, na to patrzył,
    ale na rozmowę zostałem zaproszony.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 82. Data: 2008-01-18 07:25:08
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "tukan" <t...@...onet.pl> wrote in message

    > Co w tym dziwnego ? Ciągniesz dane z systemu, np. Dynamics,
    > obrabiasz w Excelu (tabele przestawne, VBA) i prezentujesz.

    Napisalem dokladnie to co Ty (wizuzalizacja). Dziwi mnie natomiast post
    Piotrka, bo wywnioskowalem z niego, ze Excel sluzy tam do wszystkiego (czyli
    do "produkcji" a nie tylko "wizualizacji/prezentacji".

    pozdr

  • 83. Data: 2008-01-18 07:26:37
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> wrote in message

    > Kolejny nawiedzony (bez obrazy). Na dzień dzisiejszy standardem
    > (nieformalnym oczywiście) jest *.doc firmy Microsoft. Tak się składa
    > że póki co (niestety) w firmach występuje głównie Microsoft Office i
    > spółka i jak chcesz/zależy ci żeby ktoś przeczytał twoje CV i LM to
    > swoje preferencje systemowo/programowe zostawiasz w kieszeni i piszesz
    > w tym co w danej chwili jest standardem.
    >
    > Poczekaj parę lat. Jeżeli administracja państwowa korzysta z jakiegoś
    > formatu to zaczyna się to przenosić na firmy z nimi współpracujące. Dalej
    > pójdzie już na zasadzie przenoszenia się na inne firmy.

    No to parkujemy watek i powrocimy do niego za pare lat :)

    pozdr

  • 84. Data: 2008-01-18 08:32:12
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Napisalem dokladnie to co Ty (wizuzalizacja). Dziwi mnie natomiast post
    > Piotrka, bo wywnioskowalem z niego, ze Excel sluzy tam do wszystkiego
    > (czyli do "produkcji" a nie tylko "wizualizacji/prezentacji".

    nie no nie do produkcji, inna sprawa ze dokladnych informacji ze mnie nie
    wyciagniecie bo ja nie jestem w stanie ogarnac co robi kilkudziesiecio
    osobowy dzial finansowy w firmie:)
    dla mnie to czarna magia, dane napewno ciagna juz mocno obrobione z SAPa a
    co oni w tych excelach robia to niewiem, ale fakt faktem ze nie sa to proste
    arkusze.

    inna sprawa ze w innej firmie w dziale finansowym w Cap Gemini tez mam
    znajomego ktory potwierdza ze mocno eksploatuja Excele do roznych procesow i
    tez nie sa to proste akrusze.
    podejrzewam ze firma nawet nie mysli tam o przejsciu na OO z podobnych
    wzgledow ze by to moglo nie ruszyc.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 85. Data: 2008-01-18 08:48:10
    Od: ZauraK <z...@z...zaurak>

    |--=Bartek=--| pisze:
    > Poczekaj parę lat. Jeżeli administracja państwowa korzysta z jakiegoś
    > formatu to zaczyna się to przenosić na firmy z nimi współpracujące.
    > Dalej pójdzie już na zasadzie przenoszenia się na inne firmy.

    Wątpliwa sprawa... jak może być jeden format pliku, skoro nawet w tak
    istotnej kwestii jak elektroniczny obieg dokumentów każdy dostawca
    "sobie rzepkę skrobie" a niby miało ładnie współpracować - OK wiem że
    najpierw trzeba w ogóle wdrożyć żeby mówić o zgodności ;>

    --
    ZauraK

  • 86. Data: 2008-01-18 08:52:29
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

    > ojjj pare lat temu slyszalem podobne twierdzenia:)
    > i jakos sie nie doczekalem na ta rewolucje, nie chodzi mi o krytyke
    > czegokolwiek.
    >
    > poprostu stwierdzam fakt.

    Ja po prostu piszę co widzę na komputerach w urzędach w mieście gdzie
    musiałem np. wymienić dowód, czy załatwiać odpis.

    B.Z.

  • 87. Data: 2008-01-18 08:56:37
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Fri, 18 Jan 2008 07:15:10 +0100, "|--=Bartek=--|" <bolivar @

    >Ostatnio można było kupić Worksa z gazetą za 7-20 zł (zależy od gazety ;) ).
    >Wyświetlała się mała reklama.

    Works w ogóle bez gazety i innych promocji kosztuje jakieś 30 zeta.
    Zawszeć to mniej, niż te 170 zł za trzy Offisy.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 88. Data: 2008-01-18 09:07:05
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Works w ogóle bez gazety i innych promocji kosztuje jakieś 30 zeta.
    > Zawszeć to mniej, niż te 170 zł za trzy Offisy.

    OEM tak, BOX z jakies 160 zł. W sumie pakiet nie jest zły - ma to co
    potrzeba do domu i nawet trochę więcej.

    B.Z.

  • 89. Data: 2008-01-18 09:35:54
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Fri, 18 Jan 2008 07:47:16 +0100, Piotrek napisał(a):

    > ale powiem ze to nie w tym byl problem, OO sie przy podstawowych dla nas
    > rzeczach wywalal i wszystko potrafilo sie rozjechac tak ze niewiadomo bylo
    > co jest z czego.

    wszytkie problemy w oo naprawisz sobie makrami.

  • 90. Data: 2008-01-18 09:40:42
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Thu, 17 Jan 2008 20:40:42 +0100, darnok napisał(a):

    > Wiekszosc ksiazek z polki "informatycznej" po polsku to makulatura.
    > Roi sie tam od bledow i niepelnych opisow. To sa ksiazki dobre dla
    > licealistow i sekretarek.
    > W dobie dostepu netowego do tekstow zrodlowych, czy dokumentacji producenta
    > korzystanie z takich protez jest idiotyzmem.

    to naucz sie tak javy. Zycze powodzenia.