PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błędy w aplikacjach.

  • 71. Data: 2008-01-17 19:40:42
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1sqo9a2ze50jx.ir46hfd43210$.dlg@40tude.net, *the_foe* wrote:

    > Wybaczam.
    > Poza tym jesli chodzi o PHP, jak zaczynalem zabawe, jakies 4 lata
    > temu, to znalazlem w sieci palna dokumatacje PHP w jezyku polskim w
    > liku pdf.

    Wiekszosc ksiazek z polki "informatycznej" po polsku to makulatura.
    Roi sie tam od bledow i niepelnych opisow. To sa ksiazki dobre dla
    licealistow i sekretarek.
    W dobie dostepu netowego do tekstow zrodlowych, czy dokumentacji producenta
    korzystanie z takich protez jest idiotyzmem.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 72. Data: 2008-01-17 21:58:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-17, the_foe <t...@W...pl> wrote:

    > Wybaczam.
    > Poza tym jesli chodzi o PHP, jak zaczynalem zabawe, jakies 4 lata temu, to
    > znalazlem w sieci palna dokumatacje PHP w jezyku polskim w liku pdf.

    A skąd wiesz, że jest pełna skoro nie możesz tego zweryfikować?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 73. Data: 2008-01-17 22:24:53
    Od: Damianos <d...@g...com>

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/OpenDocument
    >
    > jest to standart ISO, pliki worda takowym standartem nie sa.

    Kolejny nawiedzony (bez obrazy). Na dzień dzisiejszy standardem
    (nieformalnym oczywiście) jest *.doc firmy Microsoft. Tak się składa
    że póki co (niestety) w firmach występuje głównie Microsoft Office i
    spółka i jak chcesz/zależy ci żeby ktoś przeczytał twoje CV i LM to
    swoje preferencje systemowo/programowe zostawiasz w kieszeni i piszesz
    w tym co w danej chwili jest standardem.

  • 74. Data: 2008-01-17 22:32:02
    Od: Damianos <d...@g...com>

    > Kontrolne pytanie: używasz klawiatury zgodnej z Polską Normą?

    To się nazywa "przechodzenie do senda sprawy" :D

  • 75. Data: 2008-01-18 06:10:48
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Też takie znam - to są te z półki po 2000 netto.

    Nie pytam ich o zarobki, cześć tych pań to np. studentki pierwszego,
    drugiego roku studiów. Naprawdę świetnie się z nimi współpracuje.

    > Te za pensję minimalną, albo zatrudnione ze względów politycznych (czyjeś
    > córki, żony itp.), z reguły tego nie wiedzą.

    Też znam takie - szkolenie zajmuje sześć minut zamiast trzech, bo robią
    notatki. Takie osoby też się starają.

    Ja pisze o prywatnych firmach, a nie spółkach państwowych...

    B.Z.

  • 76. Data: 2008-01-18 06:15:10
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Pogrzebałem trochę i znalazłem tę ofertę jest w formacie .wks to jest
    > chyba
    > z Worksów MIcrosoftu. Nie można tego za Chiny Ludowe otworzyć.

    Ostatnio można było kupić Worksa z gazetą za 7-20 zł (zależy od gazety ;) ).
    Wyświetlała się mała reklama.

    Sporo ludzi to kupiło i zainstalowała.

    Zresztą Works jest do zastosowań domowych i sprawdza się od ładnych paru
    lat. Dziwi mnie ta presja na posiadania w domu MSO...

    B.Z.

  • 77. Data: 2008-01-18 06:15:43
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Tak, z tym się też spotkałem. Najlepsza była oferta z LM adresowanym do
    > innej firmy X a w nazwie pliku była jeszcze inna firma Y.
    > PioPio

    a mi sie to zdarzyło 2 razy w życiu. a przypominałem sobie o tych
    "szczegółach" parę sekund po wciśnięciu "send"
    i w sumie uwazam, że najgorszą rzeczą w takim momencie byłoby wysyłanie
    maila z jakimś głupawym "przepraszam, ale jestem właśnie w trakcie
    poszukiwania nowego pracodawcy i z tego powodu opanowuje mnie totalne
    roztargnienie" czy cos w tym stylu.
    O, zdarzyło się i mam nadzieję że mimo pomyłki (która się może przecież
    zdarzyć każdemu) będziemy moli przejść nad tym w gruncie rzeczy
    problemem do porządku dziennego i zastanowić się, czy firma i ja
    potrzebjemy siebie nawzajem

    --
    to tylko moje zdanie,
    taki skrót myślowy

  • 78. Data: 2008-01-18 06:18:18
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

> [...]

    swoje preferencje systemowo/programowe zostawiasz w kieszeni i piszesz
    w tym co w danej chwili jest standardem.

    Poczekaj parę lat. Jeżeli administracja państwowa korzysta z jakiegoś
    formatu to zaczyna się to przenosić na firmy z nimi współpracujące. Dalej
    pójdzie już na zasadzie przenoszenia się na inne firmy.

    B.Z.

  • 79. Data: 2008-01-18 06:47:16
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > co? nie chcialo sie poduczyc Javascriptu? To problem, ze w oo nie ma VB,
    > ktory juz prawie umarl i tylko ten excell ratuje to cos. Dziesiatki
    > tysiecy
    > arkuszy z makrami w VB robia swoja presje.

    widzisz, niewiesz z czego korzystaja te arkusze a krytykujesz.

    ale powiem ze to nie w tym byl problem, OO sie przy podstawowych dla nas
    rzeczach wywalal i wszystko potrafilo sie rozjechac tak ze niewiadomo bylo
    co jest z czego.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 80. Data: 2008-01-18 06:50:37
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Poczekaj parę lat. Jeżeli administracja państwowa korzysta z jakiegoś
    > formatu to zaczyna się to przenosić na firmy z nimi współpracujące. Dalej
    > pójdzie już na zasadzie przenoszenia się na inne firmy.

    ojjj pare lat temu slyszalem podobne twierdzenia:)
    i jakos sie nie doczekalem na ta rewolucje, nie chodzi mi o krytyke
    czegokolwiek.

    poprostu stwierdzam fakt.

    --
    pzdr