PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błędy w aplikacjach.

  • 21. Data: 2008-01-16 20:10:35
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > to nie kwestia formatu tylko programu eksportujacego.

    Możliwe. Argument na niekorzyść OpenOffice.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 22. Data: 2008-01-16 20:32:14
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 16 Jan 2008 16:56:48 +0100, the_foe
    <t...@W...pl> wrote:

    >http://pl.wikipedia.org/wiki/OpenDocument
    >
    >jest to standart ISO, pliki worda takowym standartem nie sa.
    Zajrzyj na... http://pl.wikipedia.org/wiki/OpenDocument
    Tam jest uzyta poprawna pisownia slowa standarD.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 23. Data: 2008-01-16 22:37:01
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Wed, 16 Jan 2008 21:10:35 +0100, Any User napisał(a):

    > Możliwe. Argument na niekorzyść OpenOffice.

    export/import nie jest dobrze zrobiony w OO. Kiedys dokument Open Writera
    zapisalem w formacie Worda 2000. Co dziwne ten sam Open Writer nie potrafil
    juz poprawnie wimportowac tego dokumentu! i co jeszcze dziwniejsze ten
    dokument doc, zrobiony przez oo byl idealnie odtwarzany w MS Office.

  • 24. Data: 2008-01-16 22:42:43
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-16, the_foe <t...@W...pl> wrote:

    > z tymi jezykami to potencjalni pracodawcy przesadzaja. Widze np.
    > ogloszenie:"Programista PHP, Java bedzie dodatkowym atutem, plynny
    > angielski i/lub niemiecki, prawo jazdy kat. B"

    Wdrożeniowiec.
    Co w tym takiego szczególnie wymagającego, czy niezwykłego?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 25. Data: 2008-01-16 22:46:31
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Wed, 16 Jan 2008 21:32:14 +0100, WAM napisał(a):

    > Zajrzyj na... http://pl.wikipedia.org/wiki/OpenDocument
    > Tam jest uzyta poprawna pisownia slowa standarD.

    http://www.winter.pl/internet/netykieta.html

    pkt. 12

  • 26. Data: 2008-01-16 22:54:41
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia 16 Jan 2008 23:42:43 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Wdrożeniowiec.
    > Co w tym takiego szczególnie wymagającego, czy niezwykłego?

    placa Ci jak za klepanie kodu a robisz dodatkowo za kierowce, tlumacza i
    asystenta zarzadu (czyt: sekretarke), support i c.. wie jeszcze co.

  • 27. Data: 2008-01-17 06:54:16
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Any User pisze:

    > Ale pliki Worda są standardem de facto, czyli odzwierciedleniem
    > rzeczywistości.

    Nie są standardem. Tym bardziej w Polsce, gdzie obowiązuje dyrektywa
    unii i odpowiednia uchwała, format worda jest podrzędnym formatem
    wymiany dokumentów i wg tejże uchwały nadaje się co najwyżej do
    przesyłania dokumentów tylko do wglądu (podobnie jak pdf), dokumenty do
    edycji mogą być natomiast przesyłane w formacie open office'a.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 28. Data: 2008-01-17 06:58:33
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Any User pisze:

    > Ale w biznesie używa tego każdy, a to z prostego powodu: w celu
    > utrzymania tego monopolu Microsoft zapewnia szkolenia ze swojego Office
    > na różnych studiach itp., przez co Office znają wszyscy i wszyscy go w
    > firmach używają.
    >
    > I o ile jeszcze szeregowi pracownicy mogą wewnętrznie używać jakiegoś
    > pakietu w stylu OpenOffice, to już wymiana dokumentów na zewnątrz idzie
    > tylko w formatach MsOffice. Tak jest w dokładnie każdej firmie, którą znam.

    A widzisz, w firmiach, które ja znam odchodzi się od worda całkowicie,
    obieg dokumentów to pdf, albo jeśli chodzi o dokumenty edytowalne open
    office. Z prostego względu, kupując różnym pracownikom komputery trzeba
    by raz na jakiś czas w całej firmie wymieniać pakiet office'a, bo
    dokumenty nie do końca są zgodne, a to niepotrzebne koszty, natomiast
    open office wszyscy mogą mieć w tej samej wersji.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 29. Data: 2008-01-17 07:05:23
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > dokumenty nie do końca są zgodne, a to niepotrzebne koszty, natomiast
    > open office wszyscy mogą mieć w tej samej wersji.

    Powiem tyle: w większości firm handlowych nikt się w przechodzenie na OO
    nie bawi, gdyż inne firmy mają... MsOffice i nikt nie będzie robił za
    pioniera.

  • 30. Data: 2008-01-17 07:06:54
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > przesyłania dokumentów tylko do wglądu (podobnie jak pdf), dokumenty do
    > edycji mogą być natomiast przesyłane w formacie open office'a.

    Uchwała sobie, a życie sobie. Nazywaj to jak chcesz - standard, czy
    faktyczna dominacja, czy cokolwiek innego, ale w każdej znanej mi firmie
    formatem podstawowym jest format Worda.