PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błędy w aplikacjach.

  • 31. Data: 2008-01-17 07:07:35
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Kandytat z wpisanym 'angielski - dobry' na pytanie 'OK, so how about
    > your english?' odparł 'eeeeee... no.... wie Pan, nie jestem
    > przygotowany na takie pytania....'

    To mi przypomina wpis z basha:
    http://bash.org.pl/311875/
    :))

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 32. Data: 2008-01-17 07:58:58
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 17 Jan 2008 07:54:16 +0100, Tomasz Kaczanowski
    <k...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    >Nie są standardem. Tym bardziej w Polsce, gdzie obowiązuje dyrektywa
    >unii i odpowiednia uchwała,

    Kontrolne pytanie: używasz klawiatury zgodnej z Polską Normą?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 33. Data: 2008-01-17 08:14:26
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-01-17 08:05 [Any User] napisał(a):

    > Powiem tyle: w większości firm handlowych nikt się w przechodzenie na OO
    > nie bawi, gdyż inne firmy mają... MsOffice i nikt nie będzie robił za
    > pioniera.

    Czasy wysyłania ofert w word-zie czy excel-u minęły bezpowrotnie. Już
    tylko stare, skostniałe podmioty tak robią. Nowoczesne firmy wysyłają
    albo pdf albo samopokazujące się prezentacje. A do edycji używa się
    otwartego oprogramowania. To o czym piszesz było 10 lat temu.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 34. Data: 2008-01-17 08:20:30
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Pe.Ka" <c...@t...cy> wrote in message

    > Eksportuję dokumenty z blokadą zmian z darmowego OO. Mogę zablokować nawet
    > możliwość wydruku u odbiorcy a co dopiero grzebanie w nim. Jak sobie ktoś
    > skopiuje tekst to na nowym dokumencie pogrzebie (choć i kopiowanie bez
    > problemu się blokuje). Nie trzeba do tego pakietu za niemałe pieniądze.
    > Już prędzej do edytowania tego pedeefa tylko komu się będzie chciało łamać
    > hasło?

    A co za problem otworzyc pdfa w programie OCR? Sadze, ze nawet przecietna
    sekretarka sobie poradzi z Twoimi zabezpieczeniami w najbardziej trywialny
    sposob jakim jest wydrukowanie i zeskanowanie do OCR. Ja oczywiscie robie to
    jak na informatyka przystalo - otwieram w Ghostscript :)
    IMHO najglupsze co moze ktos zrobic to utrudniaz zycie rekruterowi, u
    ktorego stara sie o prace. Jesli nie chcesz tej pracy to po prostu nie
    wysylaj aplikacji.

    pozdr

  • 35. Data: 2008-01-17 08:31:07
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Maciej Bojko pisze:

    > Kontrolne pytanie: używasz klawiatury zgodnej z Polską Normą?

    Ostatni raz klawiaturę zgodną z PN87 widziałem na przełomie lat 80-90
    ubiegłego wieku. Natomiast dyrektywa jak i uchwała obowiązuje podmioty
    realizujące zadania publiczne
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20052121766&type=2&name=D20051766.pdf
    Jeśli zaś chodzi o używanie systemów otwartych w administracji
    publicznej to za chlubny przykład można podać Monachium. I żeby nie było
    - nie mam nic przeciwko płatnemu oprogramowaniu, jedynie przeciwko
    wymaganiu, bym miał w domu worda, bo ktoś sobie ubzdurał, że tylko tak
    przyjmie moje cv. Do innych celów jest mi on niepotrzebny.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 36. Data: 2008-01-17 08:44:06
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-01-17 09:20 [Z] napisał(a):

> [...]
    > sposob jakim jest wydrukowanie i zeskanowanie do OCR. Ja oczywiscie robie to

    Oczywiście pod warunkiem, że będzie w stanie go wydrukować ;-) No ale
    dyskusja schodzi na zupełnie inny temat niż wątek.

    > IMHO najglupsze co moze ktos zrobic to utrudniaz zycie rekruterowi, u
    > ktorego stara sie o prace. Jesli nie chcesz tej pracy to po prostu nie

    Co masz na myśli pisząc "utrudniasz"? Wysyłanie dokumentów w formacie,
    który odczyta każdy praktycznie komputer jest utrudnianiem? Wysyłając
    tekst prosto z edytora 1. zmuszam odbiorcę do posiadania tegoż, 2.
    zmuszam go do posiadania czcionek, jakich sam użyłem. To jest
    utrudnianie. A nie wysyłanie dokumentu, który kliknięty wyświetli się
    dokładnie w takiej postaci w jakiej chcę żeby się wyświetlił.

  • 37. Data: 2008-01-17 08:57:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-16, the_foe <t...@W...pl> wrote:

    > placa Ci jak za klepanie kodu a robisz dodatkowo za kierowce, tlumacza i
    > asystenta zarzadu (czyt: sekretarke), support i c.. wie jeszcze co.

    E tam. Programista nie znający angielskiego (choćby w stopniu pozwalającym
    czytać/pisać dokumentację) jest nieco niepoważny. Zadań i umiejętności
    sekretarki tam nie widzę (np. znajomość MSOffice), więc to sobie raczej
    nadinterpretujesz.

    Nie wszystkie firmy w Polsce to Wielkie Korporacje (TM), gdzie
    jest osobne stanowisko do wszystkiego.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 38. Data: 2008-01-17 09:02:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-17, Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    > Nie są standardem. Tym bardziej w Polsce, gdzie obowiązuje dyrektywa
    > unii i odpowiednia uchwała, [...]

    Naprawdę myślisz, że takie rzeczy _w biznesie_ to można uchwałą
    załatwić?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 39. Data: 2008-01-17 09:22:05
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:

    > Naprawdę myślisz, że takie rzeczy _w biznesie_ to można uchwałą
    > załatwić?

    Przeczytaj wszystkie wypowiedzi i czego dotyczy problem. Dla jasności -
    nie da się ustalić, że od jutra będzie dobrobyt żadną uchwałą, tak jak
    nikt rozsądny nie będzie zmuszał biznesmenów by używali sobie tego a nie
    innego programu, chodzi jednak o styk biznes <=> jednostki wymienione w
    uchwale i tam komunikacja powinna się odbywać wg wyznaczonych reguł.
    Jest to moim zdaniem bardzo dobre posunięcie - znaczy ustalenie
    standardów, jakimi ma się człowiek posługiwać z daną jednostką, bo
    przynajmniej jest jasność - taki dokument _musi_ zostać przyjęty, a inny
    nie.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 40. Data: 2008-01-17 10:16:24
    Od: yew <y...@q...dude>

    PioPio wrote:

    > Witam serdecznie,
    >
    > W końcu mnie dopadła konieczność zatrudnienia dwóch osób i chciałbym się z
    > wami podzielić swoimi spostrzeżeniami odnośnie sposobów przesyłania ofert do
    > potencjalnych pracodawców.
    >
    > [...]
    >
    > Macie jakieś nietypowe doświadczenia z rekrutacji??

    Najczęściej spotykane to umieszczenie w liście motywacyjnym danych innej
    firmy :)

    --
    yew