PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błędy w aplikacjach.

  • 111. Data: 2008-01-21 06:50:34
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
    news:54f7p3trgkds71poa1kj4ft150dqvlidf5@4ax.com...

    > Kiedy pracowałem jako rekruter, to wysłanie CV w formacie .doc
    > powodowało automatyczne skasowanie aplikacji.

    Ok. Nie napisalem wyraznie, ze mam na mysli "przewazajaca wiekszosc".
    Oczywiscie wszedzie znajda sie buntownicy walczacy z systemem (ukladem?). Mi
    chodzi o sama zasade. Jesli w ogloszeniu rekruter pisze, ze chca format
    *.doc (nikt nie kazde robic tego w wordzie, przeciez kazdy edytor potrafi
    zapisac do RTF-DOC) to ma ku temu jakis powod. Moze maja tam stazyste, ktory
    edytuje wszystkie aplikacje to jednego formatu, ktory firma sobie
    opracowala, zeby menedzerom sie szybciej przegladalo, a moze jest jakis inny
    powod.. Skoro ktos aplikuje o prace to w jego interesie jest dostosowac sie
    do zyczen rektutera (po to, aby ulatwic mu zycie) niz wysylac elaborat o
    wyzszosci formatow otwartych czy PDF nad DOC zamiast listu motywacyjnego.

    PS: Oczywiscie aplikujac to "buntowniczej" firmy lub takiej, ktora jest
    znana z walki z MS te zasady sie zmieniaja.

    pozdr

  • 112. Data: 2008-01-21 06:52:41
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Paweł Dyda" <p...@g...pl.lovespam.invalid> wrote in message
    > Dnia czwartek, 17 stycznia 2008 16:47 ugodziła mię strzała
    > <1...@4...net>
    > wystrzelona przez the_foe:

    > Stosowanie języka angielskiego do nazywania zmiennych i funkcji jest po
    > prostu jedną ze standardowych praktyk programistycznych. Nie wiem jak
    > można używać _właściwych_ nazw nie znając języka...
    > Konkludując: poważny programista _musi_ dobrze znać angielski.
    >
    > HTH,
    > P.

    Eeeee tam, przeciez polskie nazwy sa bardziej intuicyjne
    if (PAOFree < NajmDozwPAOFree) .... ;)

    pozdr

  • 113. Data: 2008-01-21 08:38:00
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Kiedy pracowałem jako rekruter, to wysłanie CV w formacie .doc
    > powodowało automatyczne skasowanie aplikacji.

    jesli bylo zaznaczone ze oczekujecie CV w innym formacie to jest to
    zrozumiale.
    jesli nie, to conajmniej dziwne:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 114. Data: 2008-01-21 11:38:32
    Od: "kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Niektorzy rekruterzy lubia sobie robic komentarze w cvkach a nastepnie
    > puszczac to w workflow do managerow, etc

    To właśnie PDF jest do tego idealny.

    Krzysztof Wysocki
    www.artsdesign.pl
    www.PressMedia.pl

  • 115. Data: 2008-01-21 11:41:21
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > To właśnie PDF jest do tego idealny.

    A jak się to robi Acrobat Readerem?

    Czy jest to łatwiejsze od edycji dokumentu w Wordzie?

    Czy można sobie dowolnie przestawiać elementy dokumentu?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 116. Data: 2008-01-21 11:54:36
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 12:41:21 +0100, Any User napisał(a):

    > A jak się to robi Acrobat Readerem?
    >
    > Czy jest to łatwiejsze od edycji dokumentu w Wordzie?
    >
    > Czy można sobie dowolnie przestawiać elementy dokumentu?

    beznadziejna argumatacja
    Office i Acrobat 8 przy tej samej licencji kosztuje mniej wiecej tyle samo.
    Acrobat 8 umozliwia pelna edycje pliku pdf i "doklajenie" "karteczek" z
    uwagami w dowolne miejsce dokumentu. Funkcjonalnosc jest dokladnie taka
    sama, a mowienie ze ze w wordzie ktore na firme kupiono za 2K, mozna wiecej
    niz w AR ktory jest za darmo to mocne naduzycie. Sa tez darmowe doc readery
    i prosze porownywac wtedy funkcjonalnosc.

  • 117. Data: 2008-01-21 12:16:36
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

> [...]
    > niz w AR ktory jest za darmo to mocne naduzycie. Sa tez darmowe doc
    > readery
    > i prosze porownywac wtedy funkcjonalnosc.

    tak lekko OT to 2 tys zł Word nie kosztuje:)
    nie pamietam dokladnie teraz cen za MOLPa ale chyba standard(word, excel i
    power point) kosztuje ponizej 1 tys :)
    z accessem jest sporo drozej

    --
    pzdr
    piotrek

  • 118. Data: 2008-01-21 12:28:09
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 13:16:36 +0100, Piotrek napisał(a):

    > tak lekko OT to 2 tys zł Word nie kosztuje:)
    > nie pamietam dokladnie teraz cen za MOLPa ale chyba standard(word, excel i
    > power point) kosztuje ponizej 1 tys :)
    > z accessem jest sporo drozej

    http://tinyurl.com/2nre5c

    mozna tez kupic najtaniej, wersje 2007, za jakies 600-700 zl.
    Najtanszy Acrobat tez mniej wiecej tyle kosztuje. Cena jest mocno
    porownywalna.

  • 119. Data: 2008-01-21 12:31:42
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > niz w AR ktory jest za darmo to mocne naduzycie. Sa tez darmowe doc readery
    > i prosze porownywac wtedy funkcjonalnosc.

    W ilu firmach jest pełny Acrobat? A w ilu jest pełny Office?

    A jeśli nawet w firmie jest pełny Acrobat, to na ilu stanowiskach? A na
    ilu Office?

  • 120. Data: 2008-01-21 12:34:18
    Od: Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 13:31:42 +0100, Any User napisal(a):
    > W ilu firmach jest pełny Acrobat? A w ilu jest pełny Office?
    >
    > A jeśli nawet w firmie jest pełny Acrobat, to na ilu stanowiskach? A na
    > ilu Office?

    No i co to zmienia ?

    --
    *| / / / ___/ __/ Łukasz Jagiełło - lukasz<at>jagiello<dot>org |*