PracaGrupypl.praca.dyskusje › Biznesplan na potrzeby pozyczki dla absolwentow w PUP

  • 1. Data: 2005-06-26 19:11:37
    Temat: Biznesplan na potrzeby pozyczki dla absolwentow w PUP
    Od: "Jeremiasz Miedziński" <m...@g...pl>

    Witam.

    Zastanawiam sie nad wzieciem pozyczki na rozruch dzialalnosci gospodarczej
    jaka oferuje PUP. Wiem, ze przede wszystkim wymagaja profesjonalnego
    biznesplanu. Chcialbym zapytac czy ktos korzystal z tej pozyczki i jak wyglada
    kwestia tego biznesplanu. Czy mozna napisac go samemu czy tez lepiej zlecic to
    jakiejs firmie i ewentualnie czy sa jakies sprawdzone firmy, ktore oferuja
    uslugi tego typu. Rozpatruje kwestie pod katem skutecznosci czyli szansy na
    uzyskanie tego dofinansowania wiec wole zaplacic jesli np jest wtedy wieksza
    szansa.

    Dzieki za wszelkie sugestie.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-06-27 05:09:48
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Witam

    > zastanawiam sie nad wzieciem pozyczki na rozruch dzialalnosci gospodarczej
    > jaka oferuje PUP. [...]

    Tu może być kłopot bo pożyczek to PUP-y już nie dają. Teraz to są
    jednorazowe dotacje.

    --
    Tomek
    GG: 986254

  • 3. Data: 2005-06-28 17:01:29
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    Rozpatruje kwestie pod katem skutecznosci czyli szansy na
    > uzyskanie tego dofinansowania wiec wole zaplacic jesli np jest wtedy
    wieksza

    jak umiesz pisz sam, patrzą na kwestię skuteczności;-))
    no i oczywiście ma to się trzymać w jakiś sensownych ramach.
    A pozatym same kłody, jak wpadniesz to oddajesz całość dotacji. ;-))
    zdrowaśki