PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie macie zdanie na tego typu obslugę?

  • 1. Data: 2005-06-26 17:52:03
    Temat: Jakie macie zdanie na tego typu obslugę?
    Od: "interesik" <i...@g...pl>

    http://w3.intrak.tuke.sk/~bona/jop/2005/att-0715/iva
    li267.jpg

  • 2. Data: 2005-06-26 18:00:43
    Temat: Re: Jakie macie zdanie na tego typu obslugę?
    Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl>

    Użytkownik "interesik" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d9mq9u$bfh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > http://w3.intrak.tuke.sk/~bona/jop/2005/att-0715/iva
    li267.jpg

    NTG !
    ps. Casperek dostanie zawalu jak kliknie :-)

  • 3. Data: 2005-06-26 18:29:05
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Michał Buslik <d9mqgb$cr1$1@korweta.task.gda.pl> Sunday 26 of June 2005
    20:00

    > ps. Casperek dostanie zawalu jak kliknie :-)

    Jak by ona była z Czeczeni to Ty byś też dostał =)

    --
    Rafał Maj

  • 4. Data: 2005-06-26 18:32:11
    Od: --+ sa+an +-- <s...@6...il>

    interesik napisał(a):
    > http://w3.intrak.tuke.sk/~bona/jop/2005/att-0715/iva
    li267.jpg

    A to, przepraszam, we Wrocku? ];>

  • 5. Data: 2005-06-26 18:57:59
    Od: "interesik" <i...@g...pl>

    Użytkownik "--+ sa+an +--" <s...@6...il> napisał w wiadomości
    li267.jpg

    > A to, przepraszam, we Wrocku? ];>

    w Wrocku jeszcze nie spodkałem, natomiast chciałem się zorientować czy taki
    pub miałby wzięciem. Po zatym zastanawiam się, czy były by chętne panie do
    tej pracy.
    http://www.ftipky.cz/download.php?sekce=dokumenty&id
    =398&soubor=sexy_napojovy_listek.pps

  • 6. Data: 2005-06-26 18:59:31
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    > w Wrocku jeszcze nie spodkałem, natomiast chciałem się zorientować czy
    > taki pub miałby wzięciem. Po zatym zastanawiam się, czy były by chętne
> [...]

    Pewnie chętni się znajdą, ale mi raczej takie coś nie pasuje - dużo ciekawiej
    jest, jak obsługa jest ubrana, ale seksownie ;)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 7. Data: 2005-06-26 19:03:11
    Od: "locke" <l...@a...pl>

    Użytkownik "interesik" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://w3.intrak.tuke.sk/~bona/jop/2005/att-0715/iva
    li267.jpg

    Na nic. Nie pozwala się skupić na piciu...

  • 8. Data: 2005-06-26 21:12:31
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    DooMiniK <d9mu8h$57g$1@nemesis.news.tpi.pl> Sunday 26 of June 2005 20:59

    > Pewnie chętni się znajdą, ale mi raczej takie coś nie pasuje - dużo
    > ciekawiej jest, jak obsługa jest ubrana, ale seksownie ;)

    Chyba najlepiej aby bar tak działał w określonych porach tylko (i np w
    jednej części/sali)

    --
    Rafał Maj

  • 9. Data: 2005-06-27 00:08:29
    Od: "Scar" <NoBody@home>

    Gdzie jest ta knajpa ?

    Bolek

  • 10. Data: 2005-06-27 06:38:58
    Od: necik <n...@s...pl>

    > Na nic. Nie pozwala się skupić na piciu...

    A sanepid nie przyczepi się do tego?
    Bo coś już było z fryzjerkami podobnego chyba...