PracaGrupypl.praca.dyskusje › Proste - jak obliczyć kwotę netto mając brutto?

  • 1. Data: 2005-06-26 17:35:44
    Temat: Proste - jak obliczyć kwotę netto mając brutto?
    Od: Rafał <t...@...polsce.pl>

    Witam

    Jak w temacie...
    Ile procent odjąć i jak to się liczy generalnie?
    Ile składek kradnie ZUS, srus, us itp?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2005-06-26 17:44:04
    Temat: Re: Proste - jak obliczyć kwotę netto mając brutto?
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    http://praca.gazeta.pl/praca/0,47377.html

  • 3. Data: 2005-06-26 18:03:24
    Od: Jakub Turski <y...@S...hell.pl>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Rafał write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of nie, 26 cze 2005 at 17:35 GMT

    >Ile procent odjąć i jak to się liczy generalnie?

    Z grubsza w pierwszym progu podatkowym można liczyć -30%.

    Pozdrawiam,

    KT
    --
    __ __.-------------------------------------------------
    --------------.__

  • 4. Data: 2005-06-26 19:01:31
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Rafał" <t...@...polsce.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jak w temacie...
    > Ile procent odjąć i jak to się liczy generalnie?
    > Ile składek kradnie ZUS, srus, us itp?

    Wsio zależy, jednak generalnie powinno Ci zostać 2/3

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 5. Data: 2005-06-26 19:05:58
    Od: "locke" <l...@a...pl>

    Użytkownik "Jakub Turski" <y...@S...hell.pl> napisał w wiadomości
    > ._ The little penguin sat on the shore,
    > _@__ watching Rafał write the letter
    > ~~~~~ on the memorable day of nie, 26 cze 2005 at 17:35 GMT

    > Z grubsza w pierwszym progu podatkowym można liczyć -30%.

    Więcej. Samego ZUS-u jest około 35%. Jak dojdzie podatek wyjdzie ok. 40%.

  • 6. Data: 2005-06-26 19:52:17
    Od: Jakub Turski <y...@S...hell.pl>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching locke write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of nie, 26 cze 2005 at 19:05 GMT

    >Więcej. Samego ZUS-u jest około 35%. Jak dojdzie podatek wyjdzie ok. 40%.

    Czego nie płaci zatem mój pracodawca, skoro z prostego dzielenia wychodzi mi 67%? :)

    Pozdrawiam,

    KT
    --
    __ __.-------------------------------------------------
    --------------.__

  • 7. Data: 2005-06-26 19:58:33
    Temat: Re: Proste - jak obliczyć kwotę netto maj?c brutto?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 26 Jun 2005 21:05:58 +0200, "locke" <l...@a...pl> wrote:

    >Więcej. Samego ZUS-u jest około 35%. Jak dojdzie podatek wyjdzie ok. 40%.
    Z moich obliczen wynika ze netto to ~69-70% brutto. W I progu.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 8. Data: 2005-06-28 13:32:02
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Jun 2005 19:35:44 +0200, Rafał <t...@...polsce.pl>