PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Fwd: Praca]

  • 1. Data: 2005-06-26 11:51:43
    Temat: [Fwd: Praca]
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Czołem,

    Mam nadzieję, że to ktoś sobie jaja robił, bo jeśli to ma być ogłoszenie
    serio... To trochę to mówi o naszym rynku pracy? Nieprawdaż?
    Ciekawe, czy to podkreślanie, iż chodzi o młodą kobietę bierze się stąd,
    że ewentualna kandydatka ma być nie tylko specjalistą od PR i marketingu
    i grafikiem, ale także pomywaczką i "damą do towarzystwa"?
    Hmm, a tak nieco poważniej jakiej wysokości zarobków spodziewalibyście
    się wobec takich wymagań/zakresu obowiązków?

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 2. Data: 2005-06-27 10:14:13
    Temat: Re: Praca]
    Od: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl>

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że ewentualna kandydatka ma być nie tylko specjalistą od PR i marketingu
    > i grafikiem, ale także pomywaczką i "damą do towarzystwa"?

    Szowinistyczny smaczek jest. Ale troche nadinterpretowujesz. Nie ma mowy o
    specjaliscie od PR/marketingu, tylko o byciu zainteresowanym tymi
    dziedzinami, a to jest znacznie mniej i sadze, ze jako ze to agencja
    reklamowa, chca po prostu miec osobe pozytywnie nastawiona do branzy,
    znajaca chocby z prasy slownictwo i zorientowana w podstawach.
    Mycie naczyn tez nie jest czyms strasznym, jak jest dodatkiem. Ja w pracy po
    sobie zmywam, po gosciach i zebraniach czasem tez i korona mi z glowy nie
    spada, podobnie jak nikomu innemu (zmywanie jest rotacyjne). Ile moze byc do
    zmywania w takiej agencji reklamowej, ktora jest na tyle mala, ze potrzebuje
    "czlowieka do wszystkiego"? Chyba nie tyle, zeby nazwac to praca pomywaczki.

    > Hmm, a tak nieco poważniej jakiej wysokości zarobków spodziewalibyście
    > się wobec takich wymagań/zakresu obowiązków?

    800-1000 brutto, jesli nie mniej na mniejsza czesc etatu. Od tej osoby nie
    jest wymagane zadne doswiadczenie czy znajomosc specjalistycznych dziedzin
    lub jezykow obcych, znajomosc "bardzo dobra" tylko obslugi komputera i
    generalnie osoba ma byc dopiero do przyuczenia sie.

    I.

  • 3. Data: 2005-06-28 11:11:58
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl> napisał w
    wiadomości news:d9ojod$4jg$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > spada, podobnie jak nikomu innemu (zmywanie jest rotacyjne). Ile moze byc

    a gdyby nie było? gdyby inni ludzie na podobnych do Twojego stanowiskach nie
    zmywali bo są facetami???