PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o ESKK

  • 1. Data: 2005-06-26 08:23:56
    Temat: pytanie o ESKK
    Od: "m" <m...@o...pl>

    Chciałam nauczyć się angielskiego na tyle dobrze żeby zdobyć certyfikat. Mój
    angielski zalicza się do podstawowych.
    Moje pytanie brzmi czy przez ESKK (http://www.eskk.pl/) nauczę się języka czy to
    wyrzucenie kasy?????
    Może ktoś uczył się języka tą metodą.
    Dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-06-26 11:27:41
    Temat: Re: pytanie o ESKK
    Od: "max-graf" <m...@f...pl>

    wyrzucenie kasy, powaznie

  • 3. Data: 2005-06-26 15:04:59
    Od: yezooz <u...@w...pl>

    Dnia 26 Jun 2005 10:23:56 +0200, m napisał(a):

    > Chciałam nauczyć się angielskiego na tyle dobrze żeby zdobyć certyfikat. Mój
> [...]

    Chyba nic gorszego nie mozesz zrobic...

  • 4. Data: 2005-06-27 08:34:50
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chciałam nauczyć się angielskiego na tyle dobrze żeby zdobyć certyfikat.
> [...]

    jesli nie ESKK to lepiej qpić sobie jakiś samouczek... kilkadziesiąt razy
    taniej wyjdzie, a zakres materiału i metoda nauczania w zasadzie ta sama;
    w ESKK masz "prywatnego" nauczyciela, ale to niewiele daje... bo w zasadzie
    jego rola sprowadza się tylko do porawiania błędów

    --
    Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
    Pisz e-listy nie e-maile !!

  • 5. Data: 2005-06-27 21:02:19
    Od: "MP" <m...@p...onet.pl>

    Mnie ta firma oszukała na kursie księgowym. Poprosiłem o jedną lekcję, a Ci
    bez mojej zgody przysyłali mi kolejne lekcje i upomnienia o niezapłaceniu,
    straszyli mnie sądem, jeśli nie zapłacę. Ktoś mi powiedział, że są znani z
    podobnych zagrywek.

  • 6. Data: 2005-06-28 21:51:30
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    m <m...@o...pl> napisał(a):

    > Chciałam nauczyć się angielskiego na tyle dobrze żeby zdobyć certyfikat. Mój
> [...]

    Daruj sobie, to strata czasu, niczego się nie nauczysz.

    Jesli chcesz angielski na odległość to polecam

    http://www.bbc.co.uk/worldservice/

    i tam szukaj learning.

    Kliknij także na Start Radio Player.

    Jesli masz dostęp do Tolk FM, to między 23-24 nadają serwis informacyjny BBC
    World po angielsku. Zamiast nabijać kabzę jakimś cwaniakom zainwestuj w
    walkmana, nagrywaj sobie te audycje na kasete i słuchaj kiedy masz wolny czas,
    robisz zakupy w markecie czy jeździsz na rowerze czy zmywasz naczynia.

    W empikach sprzedają książki z serii Penguin Popular Classics, jedna kosztuje,
    obojętnie od grubości, 10 złotych, kup sobie jakąś, staraj się czytac jedną,
    dwie strony dziennie - nawet takie żmudne czytanie przy pomocy słownika sporo
    daje. Na początek zalecam Sherlocka Homesa Doyla - czyta się łatwo i przyjemnie.

  • 7. Data: 2005-06-28 21:52:59
    Od: "Ciastex" <c...@t...pl>

    no niestety
    wysyłają jedną lekcję,
    a kiedy nie zwrocisz do 10 dni musisz caly naklad kupic
    kurde zdrażniłem sie bojuz bylo po czasie, ale tak to bywa...

    ale byla taki program na 4 CD do nauki ang. z mikrfonem ekstra był

  • 8. Data: 2005-07-02 10:17:48
    Od: Dancer <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Jun 2005 10:23:56 +0200, m <m...@o...pl> napisał:

    > Może ktoś uczył się języka tą metodą.

    Uczyłem się angielskiego dla początkujących, ale było to w latach 93-94,
    więc pewnie sporo się zmieniło od tego czasu. Obecnie polecam zapisać się
    na konwersacje z angielskiego plus jakaś gramatyka, a słownictwo i
    wyrażenia przyswajać za pomocą rewelacyjnego SuperMemo Extreme.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/Praktyczny_E-biznes - Praktyczne Rady Dla
    Biznesmenów, Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie
    http://www.maza.pl/sukces - Nareszcie są - artykuły o tym jak odnieść
    sukces w biznesie.

    Chcesz się skontaktować? Pisz na maciek_f *malpa* go2 *kropka* pl